مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده گفت: باز بینی و اصلاح ضوابط امتیازات وام مسکن برای بانوان همکار در سال جاری در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،: شیرین فرهادی مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده با اشاره به برقراری عدالت جنسیتی در پرداخت تسهیلات اظهار کرد: بانوان همکار، در شرایطی برابر، علاوه بر تساوی امتیازات همکاران فارغ از جنسیت، با افزایش سقف ریالی تسهیلات به کارکنان حائز شرایط، گامی مهم برای تطابق با وضعیت بازار و افزایش قدرت خرید مسکن از سوی کارکنان سازمامن برداشته شد.

وی تصریح کرد: در روش فعلی، برای اعطای تسهیلات وام مسکن به کارکنان سازمان و دریافت تسهیلات، با توجه به کمبود بودجه و کثرت متقاضیان، سیستم امتیاز بندی با شاخص‌هایی مانند سابقه، تعداد فرزندان، تاهل به کار می‌رود و دراین فرآیند امتیاز فرزندان برای بانوان همکار لحاظ نمی‌شود.

فرهادی ادامه داد: در سال جاری با پیگیری‌های حوزه امور بانوان و خانواده و همراهی مدیران ارشد سازمان فرزند بانوان همکار در امتیازات وام مسکن محاسبه می‌شود.

مشاور مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در امور بانوان و خانواده در پایان گفت: حوزه بانوان و خانواده در تلاش است تا با همیاری و همدلی کارکنان و حمایت مدیران، با گسترش اقدامات حمایتی و برقراری تساوی اداری، سطح عملکرد مجموعه را افزاش دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار