دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم تراکتورسازی به حمایت هواداران خود نیاز مبرم دارد و ما در بازی با استقلال خوزستان منتظر حضور پرشورتان خواهیم بود.

محمدرضا اخباری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد : بدون شک بازی با استقلال خوزستان بازی سختی خواهد بود و ما باید نتایج خوب و قابل قبولی کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: ما در این بازی مصدوم و محروم زیاد نداریم اما تماشاگران از ما برد می‌خواهند و بطور حتم با حضور در ورزشگاه تراکتور را رها نمی‌کنند و ما منتظر حضورتان هستیم.

اخباری ادامه داد: بازی با پدیده به لحاظ روحی شوک سنگینی به ما وارد کرد که به ما یادآوری نمود که با قدرت در مقابل تیم‌ها بازی کنیم دروازه‌بان تراکتورسازی عنوان کرد: ما تمامی تلاشمان را میکنیم که تراکتورسازی را به جایگاه شایسته‌ای در جدول برسانیم که البته با حمایت تماشاگران توأم خواهد بود و بدون حمایت کاری از پیش نمی‌بریم.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با حمایت هواداران تراکتوربتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Saeidttttttt
۲۲:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
سلام اخباری عزیز بخدا خیلی مردی بدون تارف بهترین سنگربان حال حاضره ایرانی جلو چشامه بخدا بهترین روزا در انتظارته کاش فصل قبل فقط و فقط و فقط و فقط بازی اخر تو تراکتو بودی،،! ایشالا قهرمانی امسال تراکتور با وجود بازیکن با لیاقتی مث تو صورت بگیره ،، خیلی مردی بخدا ،، عاااااااااشقتیییییم
Iran (Islamic Republic of)
عليرضا
۱۴:۲۶ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
اخباري عزيز تو درسته سربازي ولي واقا با تعصب براي تراختور بازي ميكني
ما از تو راضي هستيم اميدوارم در سطح تيم ملي هم به جايگاه بالاتر برسي
تو لياقت خيلي بيشتر از اينهاست اميدوارم روز تو يك تيم بزرگ اروپايي بازي كني
Iran (Islamic Republic of)
تی تی جایگاه 10
۱۲:۲۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
تنها بازیکنی هستی که قلب هواداران تراختوری رو به تسخیر درآوردی(شیفته خودت کردی)ای کاش زودتر از اینا سرباز تراختور میشدی اونوقت قهرمان لیگ 14 می شدیم.حیف واقعا حیفففففففففففففففففف
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۲۸ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
فقط بخاطر 1- اخباری 2-دسوزا 3-رمزی4-کاردوسو میام
آخرین اخبار