الکساندر کی‌ریچ مربی واترپلوی ایران امروز در نشست خبری در فدراسیون شنا و واترپلو ایران شرکت کرد.

کی ریچ: مبلغ قراردادم موضوعی کاملا شخصی است

به گزارش خبرنگار ورزش پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، الکساندر کی‌ریچ سرمربی تیم ملی واترپلو ایران در نشست خبری گفت: خوشحالم در جمع شما هستم و با استقبال شما و خبرنگاران معلوم شد مردم ایران به واترپلو علاقه دارند و در این 5 روز که در ایران بودم همه چیز خوب بوده است.

همچنین وی در پاسخ به آشنایی قبلی با واترپلوی ایران گفت: در سال 1995در مقابل ایران بازی کردم .در آن زمان محسن رضوانی رئیس شنا و واترپلوی کنونی در تیم واترپلوی ایران حضور داشته و آن موقع عالی بودند.

وی راجع به اهداف بلند مدت گفت: دوره بازیگری من تمام شده و این ادامه همکاری به فدراسیون بستگی دارد.

وی همچنین راجع به امکانات واترپلوی ایران بیان کرد : امکانات اینجا خوب است اما نیاز به بررسی بیشتری دارد.

وی در مورد مبلغ قرارداد خود گفت: مبلغ قرارداد من کاملا شخصی بوده و مسئله ای بین من و فدراسیون است. هدف ما این است از قزاقستان ،چین و ژاپن جلو بزنیم که احتیاج به زمان و کار بیشتری دارد. من مطمئن هستم آنها قوی و خوب هستند.

کی‌ریچ در پاسخ به طولانی شدن قرارداد خود گفت: رضوانی از من خواست به ایران بیایم. ما کار خود را انجام می‌دهیم و ورزش ریاضی نیست و نمیتوان ان را پیش‌بینی کرد، اما گاهی اوقات ما مستحق برد هستیم و همچنین برای ورود به ایران با کواچ مشورت کردم و بعد ازآن قبول کردم قرارداد ببندم.

کی‌ریچ در ادامه گفت: چین و قزاقستان و ژاپن حریفان ما هستند و تیم قزاقستان روسی‌تبار هستند و چین با مربی خارجی نتایج خوبی گرفته است، اما شانس مبارزه با آنها را داریم، زیرا پتانسیل کافی آن را داریم و دستیاران من وحید رضایی و فیروز طاهری هستند.

کی‌ریچ برای همکاری با شنای ایران و صربستان گفت: من از محسن رضوانی خواستم به صربستان بیاید و مسابقاتی برگزار کند . من برای تیم پایه هم برنامه خاصی دارم و همان برنامه‌ را اجرا می‌کنم. با این برنامه سخت تیم جوانان توانسته به مدال‌های زیاد دست یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار