استاندار همدان گفت: امروز به لطف خدا، مشارکت مردم انقلابی، رهبریهای ارزشمند رهبر معظم انقلاب و تعامل و عقلانیت دولت یازدهم، ایران امن ترین سرزمین برای سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت در نشست هم اندیشی  همدانی های  مقیم  خارج از  کشور  و  علاقه مندان  به  سرمایه گذاری افزود: امروز شاهد این امر هستیم که سرمایه گذاران در نوبت ورود به ایران و حضور در زمینه های اقتصادی در کشور ما هستند.

 وی اظهار کرد: در سرتاسر ایران امنیت سرمایه گذاری وجود دارد، اما به جرات می توانم بگویم که همدان امن ترین استان برای سرمایه گذاری و ورود سرمایه گذاران است و من  برای  سرمایه  گذاران  فرش قرمز پهن  میکنم .

وی گفت: با پیروزیهای اخیر که دولت یازدهم و تیم انرژی هسته ای با حمایت های مقام معظم رهبری و پیشتیبانی مردم به دست آورد، با توجه به ورود سرمایه گذاران به ایران، توصیه های مقام معظم رهبری و منشور اقتصاد مقاومتی باید همیشه سرلوحه کاری و نقشه راه باشد.

 وی ادامه داد: امروز ایران دیگر ایران 40 یا 50 سال قبل نیست که زمینه خوبی برای سرمایه گذاری دیگران باشیم، بلکه باید به گونه ای عمل کنیم که سرمایه گذاران خارجی بیایند و با سرمایه گذاری در کشور ما، به نام ایران تولیدات خود را صادر کنند و به طور حتم این یکی از شقوق اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: همانطور که مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری نیز عنوان کردند، ما هم علاقه مند به مشارکت در سرمایه گذاری بیشتر با کشورهای همسایه هستیم و این آمادگی را داریم.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: همدان ، ایران ، سرزمین ، سرمایه ، امن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.