سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان گفت: اردوی طرح تابستانی نشاط معنوی آستان مقدس علی بن باقر(ع) کاشان برگزار شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی اظهار داشت: با عنایت به اینکه یکی از طرح های اخیر سازمان اوقاف وامورخیریه طرح تابستانی نشاط معنوی می باشد و این طرح شامل برنامه های مختلف فرهنگی مذهبی برای پر کردن اوقافت فراغت در بقاع متبرکه برگزار می گردد و شامل برگزاری برنامه‌های تربیتی و اخلاقی بصورت هفتگی برای دانش آموزان و برگزاری کلاسهایی جهت تصحیح قرائت نماز در قالب طرح نشاط برای مخاطبینی که در سن تکلیف هستند همراه با برگزاری کلاسهای قرآن، احکام، نقاشی و خطاطی، کلاسهای هنری، و در برخی از بقاع متبرکه برگزاری برنامه انس با شهدا و غبار روبی و قرائت فاتحه و روایتگری رشادتهای شهدای انقلاب اسلامی در خلال برنامه های طرح، جهت انس هر چه بیشتر با شهدا می باشد که در سال جاری در بیش از 25بقعه متبرکه کاشان در حال اجراست.

وی در ادامه تصریح کرد: جهت ارتقاء روحیه شرکت کنندگان در کلاسهای طرح، برگزاری اردوهای فرهنگی تفریحی بصورت یکروزه پیش بینی شده که در طول طرح اجرا می گردد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان در ادامه افزود: در این راستا اردوی فرهنگی زیارتی در قالب طرح نشاط معنوی توسط آستان مقدس حضرت علی بن محمدباقر(ع) کاشان برگزار شد مقصد این اردو باغ تاریخی فین کاشان، استخر شنای مرواید و شهر بازی کاشان به شمار می رفت.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در ادامه بیان کرد: میزبانی از 30 نفر از شرکت کنندگان در این اردو که در آن دانش آموزان، حضور داشتند دقایقی پس از طلوع خورشید بیشت و هشتم مرداد ماه سال جاری آغاز و پس از حضور در اماکن تدارک دیده شده همراه بااجرای برنامه های متنوع فرهنگی مذهبی و ضیافت ناهار تا دقایقی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء ادامه داشته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: گفتنی است علاوه بر طرح مذکور آستان مقدس علی بن باقر(ع) نیز میزبان طرح های اردویی نشاط معنوی از سایر بقاع متبرکه کاشان و اقسانقاط میهن اسلامی نیز می باشد.   

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.