مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران M.S ایران گفت: قیمت بلیط دیدار ستارگان به صورت همت عالی نبوده و به همان مبلغ بلیط رقابت‌های لیگ برتر فروخته خواهد شد.

قیمت بلیط دیدار ستارگان مشخص شدحسن بابایی مدیر عامل انجمن حمایت از بیماران M.S  در گفتگو‌ با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص خرید بلیت دیدار ستارگان بیان کرد: بلیط این دیدار به همان قیمت مصوب سازمان لیگ برای بلیت رقابت‌های لیگ برتر فروخته خواهد شد تنها بخشی از بلیط‌ها به صورت همت عالی به افراد خیر و سازمان‌های متقاضی فروخته می‌شود روز گذشته فردی بلیط شماره 10 این دیدار را پنج میلیون تومان خرید ضمن این که خیرین محترم بلیط شماره یک این بازی را 150 هزار تومان قیمت گذاری پایه کرده‌اند.

 وی در خصوص عواید بلیط فروشی این دیدار بیان کرد: قرار است 20% از درآمدهای حاصله از فروش بلیط این دیدار به بیماران M.S اختصاص یابد. اگر به حمد الهی تمامی سکوهای‌ استاد‌یوم آزادی در روز مسابقه پر شود رقمی بالاتر از 50 میلیون تومان برای حمایت از بیماران فراهم می‌شود، البته با مساعدت دوستان به طور حتم این مبلغ افزایش چشمگیری خواهد داشت.

 بابایی در رابطه با چگونگی حضور ستارگان فوتبال دنیا در این بازی بیان کرد: حسین یار‌یار مدیر عامل باشگاه هنرمندان نه ماه قبل پیشنهاد دیدار ستارگان فوتبال دنیا و هنرمندان و ستارگان ایرانی را مطرح کرد، رقم درخواستی آن‌ها در ابتدا پنج میلیارد تومان بود ولی با رایزنی زیاد میشل سالگادو مسئول تیم ستارگان جهان اظهار لطف کرده و این مبلغ را به یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان کاهش داد. البته انجمن حمایت از بیماران M.S  و باشگاه هنرمندان هزینه این بازی را پرداخت نمی‌کنند، بلکه حامی مالی مسابقه چنین مبلغی را برای حضور اسطوره‌های فوتبال دنیا در تهران می‌پردازد.

وی افزود: امیدوارم مردم عزیز کشورمان به خوبی از این دیدار استقبال کرده و علاوه بر دیدن یک رویداد بزرگ ورزشی - هنری به یاری بیماران M.S آیند.

 وی در پایان گفت: روز جمعه سه تن از ستارگان فوتبال دنیا با حضور در انجمن حمایت از بیماران M.S از این انجمن بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار