دبیر شورای راهبردی اتاق اصناف گفت: دولت باید وارد کننده نوآوری های روز دنیا باشد و این نوآوری ها باید به حوزه صنعت تزریق شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز رودهن، علی توسطی در مورد پیامد های توافق هسته ای بر بازار اقتصاد ایران اسلامی گفت: توافقنامه هسته ای در وین که بین ایران اسلامی و قدرت های جهان به ویژه در حوزه اقتصادی منعقد شده است، پیامد های بسیار مهمی به همراه خواهد داشت .

دبیر شورای راهبردی اتاق اصناف در ادامه این مطلب افزود: هم اکنون حجم بالایی از کالاهای مختلف در بازار وارداتی هستند که این پدیده به اقتصاد داخلی کشور، آسیب هایی جدی وارد خواهد کرد .

توسطی گفت: دولت تدبیر و امید در جریان مذاکره اقتصادی با هیئت های خارجی که وارد ایران اسلامی می شوند باید تمامی جوانب را در نظر بگیرد تا در این راستا هنوز واردات محور نباشیم و بتوانیم تولید محور و توجه به کلاهای داخلی را در دستور کار خود قرار دهیم .

دبیر شورای راهبردی اتاق اصناف در خاتمه اظهار داشت: جنس مذاکرات با این هیئت های خواهان روابط تجاری با ایران اسلامی باید در مسیر اقتصاد مقاومتی برگرفته از اندیشه های ارزشی مقام معظم رهبری هدایت شود .

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.