پایگاه اینترنتی یورو اسپرت در گزارشی به بازگشت کی روش به تیم ملی فوتبال کشورمان پرداخت و نوشت کی روش به آینده ایران خوشبین است.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی یورو اسپرت، حضور کارلوس کی روش بر روی نیمکت مربیگری تیم ملی کشورمان را دستمایه گزارش خود قرار داده و از زوایای مختلف به این موضوع پرداخته است. 
 
یورو اسپرت در گزارش خود می نویسد: کارلوس کی روش سرمربی ایران با سیاست فوتبالی به قدری آشنا است که بپذیرد تمام مسائلی که با آن مواجه است. 
 
در پس جمع بندی هسته ای که تحریم های مالی علیه ایران را لغو خواهد کرد، برطرف خواهد شد. 
 
سرمربی سابق رئال مادرید در مدت 4 ساله مربیگری خود در ایران به دنبال اختلاف با فدراسیون دو بار استعفا داد. 
 
کمک مربی سابق منچستریونایتد مصرانه به دنبال جذب سرمایه گذاری بیشتر برای کمک به تیمی است که او به جام جهانی سال گذشته برد، اما هزینه کردن( برای ایران) آسان نیست. 
 
منصور قنبرزاده، عضو کمیته فدراسیون فوتبال ایران ماه گذشته به رویترز گفت: فدراسیون فوتبال ایران همچنان در انتظار جایزه 10 میلیون دلاری حضور در جام جهانی است که به خاطر تحریم های بین المللی بلوکه شده است اما آن مبلغ که بخشی از 100 میلیون دلار دارایی بلوکه شده ایران در خارج از کشور است، پس از توافق ایران و6 قدرت جهانی بر سر برنامه هسته ای ایران در ماه گذشته، باید خیلی زود رفع توقیف می شد. 
 
یورو اسپرت سپس در ادامه گزارش خود به بخش‌هایی از مصاحبه های اخیر کارلوس کی روش پرداخته و آنها را بازگو کرده است. 
 
کی روش در مصاحبه اخیر خود در خصوص جمع بندی هسته ای به رویترز گفت: اکنون امیدواری زیادی وجود دارد، زمینه کاملی از مثبت اندیشی اکنون پیش روی ما قرار دارد. 
 
وی افزود: همیشه من بین رویا و واقعیت فاصله ای وجود دارد اما شکی درمورد آن وجود ندارد، امیدواری زیادی وجود دارد و همه پیش بینی می کنند کار آماده سازی تیم آسانتر خواهد شد. 
 
کی روش سال گذشته پس از جام جهانی برزیل و به دنبال ترک سمت مربیگری ایران از ازدواج یک طره شکایت کرد، اما تغییر موضوع داد و در تیم ماند. 
 
کی روش از ذکر اسامی خودداری کرد، اما  به تداوم تنش‌ها با اعضای فدراسیون و یا  وزارت ورزش که با محل هزینه ها مخالف بودند، اشاره کرد. 
 
وی گفت: فوتبال ایران به زمین های بهتر و امکانات بهتر نیاز دارد، ما باید در بخش آموزش مربیان، تیم های پایه سرمایه گذاری کنیم ما باید در حوزه های بسیاری سرمایه گذاری های خاصی انجام دهیم. 
 
کی روش گفت: بدون سرمایه گذاری آینده ای وجود ندارد، آینده بستگی به این دارد که شما امروز چقدر تلاش می کنید و چقدر آماده‌اید مشکلات آینده را پیش بینی می کنید، هر چه کمتر کار کنید در آینده با مشکلات بیشتری روبرو خواهید شد. 
 
نکته مهم این است که درباره امروز صحبت نکنیم، اما بعضی ها می گویند آنها مطمئن هستند که 15،20 سال آینده اینجا نخواهد بود بنابراین به آینده اهمیتی نمیدهند این راه درستی نیست. 
 
مشکل اصلی کی روش در دوران حضورش در تهران آماده سازی تیم برای مسابقات است مربی 62 ساله موزامبیکی از کمبود بازیهای تدارکاتی و لغو اردوهای آمادگی قبل از جام جهانی ناراضی بود. 
 
قبل از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا که ایران در نیمه نهایی توسط عراق حذف شد، آنها فقط دو بازی دوستانه انجام دادند، در حالی که رقبا 6 بازی دوستانه برگزار کرده بودند. 
 
پس از آخرین تورنمنت (جام ملت های آسیا) ایران شیلی را شکست داد، به سوئد باخته و قرار است در ماه اکتبر با ژاپن دیدار کند. 
 
آزمون دیگر فدراسیون فوتبال ایران برای آماده سازی بهتر تیم ملی فوتبال، مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت های آسیا 2019 است که ایران روز 3 سپتامبر (12 شهریور) در خانه با گوام و پنج روز بعد با هند در این کشور دیدار خواهد کرد. 
 
ایران قصد دارد نتیجه ناامید کننده 1-1 برابر ترکمنستان را جبران کند، کی روش در این باره گفت: برنامه از قبل طراحی شده است، اکنون ما فقط باید برنامه را اجرا کنیم. 
 
کی روش گفت: هفته آینده ما چند بازی خواهیم داشت و ما همچنان به دنبال اجرای برنامه‌هایی که طراحی کرده‌ایم هستم ما هفته آینده خواهیم دید چه شد. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۳:۱۷ ۰۴ شهريور ۱۳۹۴
کارلوس بجنب عقبیما. تو تهران مساوی نکنی بگی امکانات نبود بجنب عزیز دل .
آخرین اخبار