پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان نیروی هوایی ارتش از صبح امروز سه شنبه 3مرداد در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز آغاز شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی نهاجا، پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن خواهران شاغل، همسران و فرزندان نیروی هوایی ارتش  از صبح امروز سه شنبه 3مرداد در پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز آغاز شد.

  حجت الاسلام سعید نصیر الاسلامی معاون تبلیغات و روابط عمومی اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در حاشیه پانزدهین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل، همسران و فرزندان کارکنان نهاجا گفت: 131 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند که از این تعداد، 80 نفر برای حضور در مسابقات نهایی آجا که آبان ماه سالجاری برگزار می شود انتخاب می شوند.

وی اظهار کرد: شرکت کنندگان در رشته های قرائت، ترتیل، حفظ و مفاهیم به مدت سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا با بیان اینکه مباحث قرآنی از مهم ترین مبانی اساسی کارهای ما در نیروی هوایی است ادامه داد:  در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، توجه به اهل بیت(ع)، ولایت مداری و اطاعت پذیری در بخش کارکنان پایور و وظیفه در تمامی مقاطع  و برای خانواده ها در طول سال مسابقاتی را برگزار می کنیم و بنا داریم در تمامی یگان های نیروی هوایی کلاس های آموزشی حفظ، مفاهیم و قرائت را برگزار کنیم.

 وی تصریح کرد: بعد از برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات داخلی، نفرات منتخب برای حضور در مسابقات رده های بالاتر به سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش معرفی می شوند.

حجت الاسلام نصیر الاسلامی گفت:  کارکنان و خانواده های آنان پس از حفظ سه جز از قرآن کریم می توانند در رده های بالاتر مسابقات شرکت کنند.

به گفته وی، مسابقات حفظ قرآن در بخش های سه ، پنج ، 10، 15، 20 و 30 جز برگزار می شود و برای کمتر از سه جز نیز برنامه هایی در مجتمع های فرهنگی برگزار می شود.

معاون تبلیغات و روابط عمومی نهاجا هدف از برگزاری این مسابقات را آشنایی و انس هرچه بیشتر خانواده ها و کارکنان با قرآن و کاهش اثرات تهاجم فرهنگی عنوان کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار