به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فتل در حالی که ۲۷ دور از تایرهای خود استفاده کرده بود، تنها دو دور مانده به اتمام گرندپری بلژیک به دلیل ترکیدن تایر عقب فراریاش به خط پایان نرسید.
فتل بعد از اتمام مسابقه در مصاحبهای از پیرلی به شدت انتقاد کرد و به این کمپانی ایتالیایی توصیه کرد تایرهای امنتری تولید کند.
فتل حتی به پائول همبری (مدیر بخش موتوراسپرت پیرلی) گفت: تایرهایی که شما تولید میکنید فوقالعاده خطرناک است.
لائودا گفت:استراتژی فراری ریسک زیادی به دنبال داشت و برای اینکه تایر اتومبیل آنها ترکید نباید کسی را مقصر بدانند. حرفهایی که فتل درباره پیرلی زد درست نیست. حتی اگر رانندگان مرسدس هم چنین حرفی میزدند قبول نمیکردم.
انتهای پیام/