مراقب ایراد طراحی در قلم سامسونگ نوت 5 باشید+ تصاویر

یک اشتباه کوچک در وارد کردن قلم سامسونگ نوت5 می‌تواند موجب خرابی کامل این دستگاه هوشمند شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از وایرد؛ مهندسان سامسونگ در مدل جدید فبلت نوت ۵، نوعی مکانیزم فنری را برای قلم این دستگاه در نظر گرفته‌اند که به کاربر امکان می‌دهد قلم را به راحتی از جایگاهش خارج کند. البته این فن‌آوری جدید چندان هم بی‌دردسر نیست و درنهایت می‌تواند به خرابی کل دستگاه منتهی شود. اگر قلم نوت 5 اشتباه وارد جایگاهش شود مکانیزم ایمنی سامسونگ برای جلوگیری از وارد نمودن نادرست قلم از بین می‌رود.

مراقب ایراد طراحی در قلم سامسونگ نوت 5 باشید

در نسخه‌های قبلی فبلت گلکسی نوت ۵ ، طراحی به شکلی بود که امکان وارد کردن نادرست قلم به داخل محفظه وجود نداشت و ابتدا باید راس قلم را وارد جایگاهش می‌کردید؛ اما حالا قلم به راحتی از ناحیه اشتباه وارد محل مخصوص می‌شود و بدون آنکه کاربر متوجه شود موجب خرابی آن خواهد شد.

در حال حاضر بزرگ‌ترین مشکل کاربران نوت ۵ این است که به صورت تصادفی قلم خود را برعکس وارد جایگاه می‌کنند و همین مساله می‌تواند آسیبی جدی و دائمی را به دستگاه تلفن هوشمند وارد نماید.

پس از این اشتباه ساده؛ اما فاجعه‌بار یا قلم برای همیشه در داخل درگاهش گیر می‌کند یا اینکه می‌تواند به صورت دائمی به دستگاه آسیب برساند. در هر صورت فبلت گرانقیمت سامسونگ دچار آسیب جدی می‌شود.
به این ترتیب در صورتی که به تازگی یک دستگاه گلکسی نوت 5 سامسونگ خریداری کرده‌اید این هشدار را مدنظر داشته باشید که باید مراقب قرارگرفتن صحیح S Pen در جای خود باشید. باید مراقب باشید دیگران - به ویژه کودکان - این قلم هوشمند را به‌طرز صحیح در جای خود قرار ‌دهند.

اگر از کاربران سامسونگ نوت 5 هستید بهتر است قبل از گذاشتن قلم در داخل جایگاهش مطمئن شوید که آن را در جهت درست قرار داده‌اید. 

مراقب ایراد طراحی در قلم سامسونگ نوت 5 باشید

مراقب ایراد طراحی در قلم سامسونگ نوت 5 باشید


مراقب ایراد طراحی در قلم سامسونگ نوت 5 باشید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۰ خرداد ۱۳۹۵
بسیار گوشی خوبی من ازش خیلی راضی هستم و تا حالا هم مدادش گیر نکرده
آخرین اخبار