آبی پوشان پایتخت از امروز دور جدید تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

حضور هیات مدیره در تمرین آبی پوشانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران از امروز و بعد از تعطیلی پنج روزه آغاز خواهد شد.

آبی پوشان پایتخت در دو نوبت صبح و عصر تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد .

** حضور هیات مدیره در تمرین آبی پوشان

با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است اعضای هیات مدیره با بازیکنان آبی پوش دیداری داشته باشند.

 از همین رو اوایل هفته آینده اعضای هیات مدیره به همراه بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه در تمرینات تیم حاضر خواهند شد تا از این طریق با بازیکنان و کادر فنی نشستی را برگزار کنند. 

**عیادت افشارزاده از پیشکسوت استقلال

بهرام افشارزاده مدیر عامل باشگاه استقلال امروز عصر به ملاقات اصغر حاجیلو پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خواهد رفت .

حاجیلو که اخیرا به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود در حال حاضر وی در منزل تحت مداوا قرار دارد از همین رو افشارزاده قصد دارد به عیادت حاجیلو برود .

بنابر این گزارش بهرام افشارزاده در خصوص حضور در تمرینات تیم اظهار کرد : با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار است برای نظارت تمرین آبی پوشان اوایل هفته آینده با اعضای هیات مدیره به تمرین برویم تا از نزدیک نظاره گر تمرینات بازیکنان باشیم .

وی ادامه داد : با توجه به اینکه حاجیلو به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری بود از همین رو قرار است امروز عصر به عیادت این پیشکسوت بروم.

با توجه به اینکه طی روزهای گذشته امیر عابدینی مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ علیه افشارزاده صحبتهایی مطرح کرده بود در نهایت این موضوع منجر به شکایت مدیرعامل استقلال از وی شد این اتفاق اما بار دیگر رخ داد تا افشارزاده تصمیم بگیرد برای دومین بار از عابدینی شکایت کند.
عابدینی اعلام کرده که افشارزاده به اسدی دبیر کل فدراسیون فوتبال می گوید از چه داوری در بازی ها استفاده شود . همین اظهارنظر کافی بود تا افشارزاده بار دیگر از عابدینی شکایت کند.بهرام افشارزاده در مورد این مسئله گفت :چنین چیزی صحت ندارد و قرار است در خصوص صحبت های مطرح شده از سوی برخی افراد معاون حقوقی باشگاه پیگیری های لازم را انجام دهد .

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار