عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی مسلمان از این تیم گفت: مسلمان بازیکن خوبی است و باید حرفه ای با مسائل برخورد کند.

مسلمان باید حرفه‌ای برخورد کندمحمد زادمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: سرمربی تیم تشخیص می دهد که از چه بازیکن در ترکیب تیم استفاده کند، همچنین ما اعضای هیئت مدیره وارد مساله مسلمان نمی‌شوم.
 
 زادمهر در مورد نخستین برد پرسپولیس بیان کرد: بازیکنان ما نتیجه تلاششان را گرفتند و با ادامه این روند به صدر جدول نزدیک می شویم، البته باید در زمان کوتاهتری به امتیاز کامل بازی می رسیدیم تا این گذر مان در آینده به تیم صدمه نزند به هر حال اشتباهات داوری و بدنشانسی این بار به سراغمان نیامد و برنده بازی شدیم.
 
وی در مورد وضعیت اسپانسر باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طاهری پیگیر این موضوع است و هر وقت قرارداد با اسپانسر جدید امضا شود آن را رسانه ای می کنیم.
 
زادمهر در مورد اینکه تعطیلات به نفع تیم پرسپولیس است یا نه، تصریح کرد: تعطیلی لیگ زیاد مهم نیست همچنین ما به نظر کی روش احترام می گذاریم و در تعطیلات لیگ تمریناتمان را دنبال می کنیم تا آمادگی ما را حفظ کنیم.
 
زادمهر درباره بازگشت برانکو به کرواسی بیان کرد: همه اعضای تیم به مدت سه روز زمان استراحت دارند و برانکو هم در این مدت ترجیح داد به کرواسی برود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد:بازیکنان وظیفه شان را انجام دادند و پاداشی هم دریافت نمی کنند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار