رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری مطرح کرد:

قوه قضائیه رسیدگی به پرونده تخلفات مقامات را با جدیت پیگیری می‌کند

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری گفت: متاسفانه در سنوات گذشته تخلفات بسیاری از سوی برخی مسئولان و مقامات دولتی رخ داده و قوه قضائیه با جدیت و قاطعیت برای برخورد با این موارد ورود کردند.

قوه قضائیه رسیدگی به پرونده تخلفات مقامات را با جدیت پیگیری می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری در همایش کارمند متعهد  که با حضور جمعی از مسئولان منطقه‌ای و شهرستانی برگزار شد، ضمن تبریک میلاد با سعادت امام هشتم (ع) و هفته دولت و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته دولت به این دو شهید والامقام منتصب شده است و در واقع امر هر آنچه داریم در پرتو رشادت‌ها و خدمات شهدایی همچون مفتح‌ها ، باهنرها و رجایی‌ها و امام راحل(ره) حاصل شده است.

وی افزود: کلمه متعهد واژه‌ای فراگیر است  که به مسئولان کارآمد ، دلسوز، انقلابی و خادم امام رهبری و دولت و ملت اطلاق می َشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی با اشاره به ضرورت سلامت کاری ، پاکدامنی و مسئولیت‌پذیری بیان کرد: به طور کلی و با یک مقایسه اجمالی بین دولت‌ها میزان کارآمدی و ناکارآمدی‌های آنها مشخص می‌شود و اشاره کردن به برخی از تخلفات با هدف تخریب نیست بلکه به قصد طرح سوال در خصوص میزان درآمدها، نحوه هزینه‌کرد و شیوه خرج شدن آن انجام می‌شود.

وی افزود: هر آنچه امروز بر مردم می‌گذرد از ناحیه دولت قبلی است که متاسفانه از شایستگی لازم برخوردار نبود.

رئیس هیئت بدوی رسیدگی به تخلفات اداری گفت: متاسفانه تخلفاتی از سوی برخی از مقامات و مسئولان دولتی در سنوات گذشته رخ داده و قوه قضائیه نیز با جدیت و قاطعیت به منظور برخورد با چنین مواردی ورود کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی تصریح کرد: رسیدگی به پرونده معاون اول رئیس جمهور سابق از نمونه مواردی بود که قوه قضائیه تلاش بسیاری را برای رسیدگی به این پرونده از خود نشان داد.

وی افزود: دولت فعلی وارث ناکارآمدی ها و برخی مشکلات دولت های گذشته است و رفع چنین نارسایی‌هایی امری دشوار بنظر می رسد که به سادگی میسر نمی‌شود.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم در خصوص شاخص‌های کارمند متعهد و مسئولیت‌پذیری کارگزاران و دستگاه های دولتی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار