مرکز علمی و کاربردی میراث افلاک خرم آباد وابسته به سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ دراین مراسم که با حضور دکتر امیر انتخابی رییس مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی کشور و جمعی از مسئولین ومقامات استانی برگزار شد.

دکتر امیر رییس مرکز علمی کاربردی میراث فرهنگی کشور ضمن تقدیر وتشکر از سازمان میراث فرهنگی لرستان در راه اندازی فوری این مرکز و اشاره به توانائیهای استان در داشتن چنین موسسات آموزشی کاربردی، به اهتمام ویژه سازمان مرکزی به رشد و ارتقائ سطح کیفی و کمی علمی استان ها در موارد خاص اشاره کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان ضمن بر شمردن سبقه تاریخی استان لرستان در زمینه های مختلف علمی و هنری بر لزوم توجه وافر به تربیت افراد متخصص و حاذق در بدنه این سازمان با توجه به رسالت ذاتی آن در حوزه های مختلف میراث و صنایع دستی تاکید کرد.

دکتر سلیمانی گفت: مرکز علمی و کاربردی میراث افلاک استان لرستان در سه رشته : کاردان سفال وسرامیک در بخش صنایع دستی – کاردان موزه در بخش میراث فرهنگی و کاردان گردشگری دانشو میپذیرد.

وی افزود: این مرکز دانشگاهی در زمینی به مساحت 2000 متر مربع و در دو طبقه شامل زیر زمین-کلاس های عملی و کارگاهی و کلاس های تئوری و آموزشی با حداکثر ظرفیت پذیرش 100 دانشجو از ابتدای مهرماه سالجاری شروع به کار می کند.
 
اننهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.