طي حكمي از سوي فرمانده انتظامي استان كرمان سروان "علي جعفريان" به عنوان رييس پليس راهور شهرستان شهربابك منصوب و از زحمات سرگرد "مهدي سليمي " تقدير و تشكر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حميد معين زاده" در آيين توديع و معارفه رييس پليس راهور "شهربابك" گفت:در 5ماهه اول سال94 نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد كاهش 100درصدي تصادفات در سطح شهرستان شهربابك بوده ايم.

وي مهمترين ويژگي پليس را خوش رفتاري با مردم دانست و افزود: ما بايد علاوه بر اعمال قانون در برخورد با مردم خوش رفتار باشيم و مردم احساس رضايتمندي از عملكرد پليس داشته باشند.

معين زاده بيان داشت:دربحث گزارشات مردمي رتبه اول در استان را شهرستان شهربابك در تقدير از عملكرد پليس راهور به خود اختصاص داده است .

رييس پليس راهور استان تصريح كرد:اجراي طرح هاي پليسي در حوزه ترافيكي نيازمند حمايت و مشاركت مردم است و آن چه ناجا به دنبال آن است طبق فرمايشات مقام معظم رهبري علاوه بر اعمال قانون خوش رفتاري با مردم است.

وي با اشاره به نزديكي فصل بازگشايي مدارس افزود: در ابتداي سال تحصيلي تلاشمان بر اين است طرح پليس مدرسه را اجرا كنيم تا بتوانيم در كاهش تصادفات دانش آموزي نقش موثري داشته باشيم و عمده هدف ما استقرار امنيت پايدار و ارتقاي آسايش و آرامش براي دانش آموزان است.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: معرفی ، پلیس ، راهور ، شهربابک ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.