دبیر فدراسیون تنیس معتقد است حضور تماشاگران در فیوچرز در ارتقای سطح آن موثر است.

 کامیار کیمیایی در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره مسابقات فیوچرز تهران بیان کرد: این رقابتها با حضور تنیسورهای خارجی پس از سالها در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود و حدود 50 تنیسور از قاره‌های آسیا، اروپا و آمریکا در ایران حضور خواهند یافت و در 3 هفته با تنیسورهای کشورمان به رقابت خواهند پرداخت. 
 
وی در ادامه افزود: این تنیسورها از روز پنجشنبه به ایران خواهند آمد فدراسیون تنیس هم توانسته تمام مقدمات حضور این بازیکنان را در ایران فراهم کند و امیدواریم بتوانیم میزبانی قابل قبولی را در ایران داشته باشیم. 
 
دبیر فدراسیون تنیس در خصوص استقبال تنیسورهای خارجی از این رقابت ها ابراز کرد: تنیسورهای صاحب عنوان از کشورهای جهان مانند فرانسه، آمریکا و دیگر کشورها برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند و فکر می کنم این فیوچرز محک خوبی برای تنیسورهای کشورمان در راه رقابت های آینده باشد. 
 
وی در خصوص اینکه آیا همه ملی پوشان ایران در رقابت‌ها شرکت خواهند کرد، گفت: هر چهار ملی پوش ما در دیویس کاپ برای این مسابقات اعلام آمادگی کردند اما فقط محسن حسین زاده در جدول اصلی این مسابقات حضور خواهد داشت. 
 
کیمیایی در مورد رایزنی فدراسیون با مربیان خارجی در طول این رقابت‌ها اظهار داشت: معمولا در رقابت‌های فیوچرز، مربی همراه بازیکن حضور نخواهد یافت اما در تلاش هستیم از مربیان حاضر در رقابت ها استفاده کنیم و معتقدم این فیوچرز تنیس ایران را به جهان معرفی کند. 
 
وی در مورد رایگان بودن این رقابتها برای تماشاگران افزود: یکی از بزرگترین افتخارات فدراسیون برگزاری دیویس کاش در حضور انبوه هواداران بود که توانست این رشته را بیشتر به مردم معرفی کند. 
 
کیمیایی در پایان خاطر نشان کرد: فیوچرز تهران می تواند سطح تنیس ایران را ارتقا دهد و امیدواریم با حضور تماشاگران مشتاق در این رقابت ها بتوانیم لحظات شادی را برای خانواده‌ها در این تورنمنت فراهم کنیم. 
 
انتهای پیام/ 
 
برچسب ها: تنیس ، کیمیایی ، تنیسور ، فیوچرز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار