سفیر رژیم صهیونیستی در هند ضمن بد توصیف کردن توافق هسته‌ای، مدعی شد ایران برهم‌زننده ثبات و ترویج تروریسم در منطقه است.

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکونومیک تایمز، "دنیل کارمون،" سفیر رژیم صهیونیستی در هند، مدعی شد:" توافق هسته ای آمریکا و ایران، یک توافق خوب نیست و بهتر می بود اگر ایران اطمینان می داد که به سیاست خود در بر هم زدن ثبات منطقه و ترویج تروریسم ادامه نمی دهد."

وی در مراسم افتتاح ساختمان جدید کنسولگری رژیم صهیوینیستی در هند، به خبرنگاران گفت: "من اولین نفری نیستم که به شما می گویم ما این توافق را نمی پسندیم. این یک توافق خوب نیست. ما فکر می کنیم امکان دستیابی به توافق بهتری که اطمینان می داد ایران به اقدامات گذشته خود در برهم زدن ثبات منطقه و ترویج تروریسم ادامه نمی دهد، وجود داشت." 

کارمون افزود: "اسرائیل به ایستادن و انتقال دادن احساس خود دراینباره به دوستان خود در آمریکا و سراسر جهان ادامه خواهد داد."

او در ادامه مدعی شد:" سیاست ایران در برهم زدن ثبات و ترویج تروریسم، فقط مایه نگرانی اسرائیل نیست، بلکه برای بسیاری از کشورها و دولت ها و مردم در سراسر خاورمیانه و غرب آسیا نگران کننده است." 

سفیر رژیم صهیونیستی در هند در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره تازه ترین تحولات در لغو تحریم فعالیت صنایع نظامی این رژیم در هند، ابراز امیدواری کرد موانع موجود در این راه به زودی رفع شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۱ ۰۶ شهريور ۱۳۹۴
کدام کشور جعلی دانشمندان هسته ای ایران را ترور کرده است ؟
کدام رژیم جعلی سرزمین فلسطین را اشغال کرده است و هزاران نفر از مردم این کشور را به اسارت کشانده و زندانی می کند ؟
کدام رژیم جعلی با هواپیمای جنگی اف 35 به مردم بی گناه غزه حمله کرده و در حدود 15000 نفر ار کشتار و مجروح کرده است ؟ رژیم جعلی صهیونیستی یا ایران !!!!!!!
آخرین اخبار