به منظور انجام اقدامات پيشگيرانه در آسيب به تجهيزات شبكه‌هاي توزيع برق، سامانه‌ي PM يا فن آوري مديريت و برنامه‌دهي به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر عامل شرکت توزیع برق استان گفت:معاونت بهره‌برداري و ديسپاچينگ این  شركت  با تجهيز اكيپ‌هاي اجرايي به فن آوري PM، با وارد كردن اطلاعات خطوط و پست‌هاي توزيع برق از جمله مسير خطوط و مشخصات فني و زمان اوليه‌ي مراجعه از طريق تبلت در نرم‌افزار PM، مي‌توانند وضعيت سرويس و تعميرات خطوط و پست‌ها را برنامه‌ريزي كرده و سامانه به طور اتوماتيك زمان تعمير و سرويس هر يك از قطعات و تجهيزات شبكه‌‌هاي توزيع را به اطلاع اكيپ مورد نظر مي‌رساند.

اين كار موجب مي‌شود تا قبل از آسيب و تخريب تجهيزات توزيع برق استان زنجان نسبت به نوع عيب اقدام كرد و تا ميزان قابل توجهي در هزينه‌هاي شركت و كاهش ميزان خاموشي تاثير خواهد داشت.

گفتني است طبق گزارشات رسيده، حوزه‌ي غرب شهرستان زنجان و مديريت توزيع برق شهرستان خرمدره به طور كامل از طريق سامانه‌ي PM كنترل و مديريت شده و 87 مورد پست زميني برق غرب، 12 مورد پست زميني و 142 مورد پست هوايي برق شهرستان خرمدره مسيربندي، بازديد و سرويس شده‌اند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.