علوی گفت: هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) دسیسه‌های دشمنان را در نطفه خفه کرده است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی عصر جمعه در جریان سفر به اراک در جمع خبرنگاران گفت: درحالیکه دامنه ناامنی، صدای انفجار، بوی باروت و رنگ خون در اکثر کشورهای همسایه مشاهده می‌شود اما در جمهوری اسلامی ایران امنیت بی‌بدیلی حکم‌فرما است.

وی افزود: وجود امنیت در ایران به معنای داشتن حاشیه امن از سوی دشمنان نیست چرا که آنها همواره درصد آسیب رسانی هستند و شرایط موجود به برکت همدلی و همراهی تمامی ارکان انتظامی، امنیتی و اطلاعاتی کشور حاصل شده است.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: امروز تمامی ارکان تخصصی دخیل در تامین امنیت کشور نظیر شورای امنیت ملی، وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه، نیروی انتظامی ، قوه قضاییه ، ستاد عالی امنیت ملی و نیروهای مسلح گوش به فرمان ولی فقیه با هوشمندی و مقتدرانه در صحنه هستند و یکی از حلقه‌های قدرت اطلاعاتی منسجم جهان را برای ایران ایجاد کرده‌اند.

حجت الاسلام و المسلمین علوی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با ایفای نقش کلیدی توانسته‌اند ده‌ها مورد از توطئه‌های دشمن را که برای آسیب‌رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی تدارک شده بود، شناسایی کرده و با اشرافی که به مناطق مختلف کشور دارند ضربه‌های دشمن را به سوی خودشان گسیل داده و آن‌ها را ناکام بگذارند.

وی گفت: دستاورد امنیت و آرامش برای مردم هدیه ارزشمند حلقه کلان مدیریت نظام است و باید قدر آن را دانست و در سایه آن با جدیت برای شکوفایی اقتصادی و فرهنگی کوشید.

وی یادآور شد: امروز هوشمندی ایرانی باید با تدبیر و مدیریت برنامه‌ای گره بخورد و زمینه رشد و توسعه کشور را آنگونه که مد نظر مقام معظم رهبری است، فراهم آورد.

وزیر اطلاعات در سفر یک روزه به اراک ضمن حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه، از طریق ویدیو کنفرانس در آئین بهره برداری از 126 پروژه صنعت برق در پنج شهر استان مرکزی شرکت کرد و با حضور وی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح امام حسن (ع) کلانشهر اراک نیز آغاز شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسد
۱۷:۴۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
خدا پشتیبانشون باشه همیشه و پر توان و مقتدر در دفاع از کشور باشند سربازان امام زمان الگویی از دلیرمردان و شیرمردانی هستند که در دفاع از سرزمینشان جانفشانی میکنن ولی ما را این عزیزان کم گذاشتیم باید یک روز را بنام این دلیرمردان و قدردانی از زحماتشان بشود
آخرین اخبار