حجت الاسلام و المسلمین مصطفی پور محمدی وزیر دادگستری گفت: خانواده های معظم شهدا مایه افتخار، عزت، برکت و لطف خداوند متعال در حق جامعه اسلامی هستند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی همزمان با هفته دولت در سفر به قم به همراه سردار هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم ضمن دیدار با خانواده معظم شهیدان آقا محمدی و احمدی بیان کرد: خداوند به یمن شهادت عزیزان شما که سرمایه های اصلی و عظیم و ارزشمند کشورهستند.

 وی افزود: اکنون وظیفه ماست که در راه و مسیر شهدا که مایه عزت و افتخار است گام برداریم و حرمت خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان را حفظ کنیم ، حفظ حرمت خانواده معظم شهدا و ایثارگران نزد ملت ایران عزیز است.

پور محمدی ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر افزود: این دو شهید بزرگوار معلمان این دولت و دولتهای جمهوی اسلامی هستند و ما وظیفه داریم که راه شهدا خصوصا راه این شهیدان را ادامه دهیم.

شهید سعید احمدی در سن 18سالگی و در سال 64 در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو و برادرش داود احمدی در سن 24 سالگی در سال 78 توسط ضد انقلاب در دهلران ایلام به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

شهید محمود آقا محمدی در سن 21 سالگی در سال 64 توسط ضدا نقلاب در کردستان و علی آقا محمدی در سن 17سالگی در سال 61 در عملیات بین المقدس در شلمچه به درجه شهادت نایل آمدند.

 در پایان وزیر دادگستری در بازدید از گلزار امامزاده ابراهیم (ع)، به مقام شهدای والامقام ادای احترام کرد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.