رییس دانشگاه پیام نور استان البرز گفت: امکانات ورزشی دانشگاه پیام نور در ایران کم‌نظیر است و این دانشگاه در نظر دارد تیم‌های ورزشی خود را در تمام المپیادهای دانشجویان شرکت دهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، دکتر قره با بیان این مطلب ضمن عرض تبریک هفته دولت ؛ با اشاره به امکانات ورزشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشجویان در دانشگاه پیام نور البرز  فرصتی برای رشد فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه و ورزشی پیدا می‌کنند که باید به خوبی از آن استفاده کنند. در این میان استفاده از امکانات ورزشی کم نظیر دانشگاه پیام نور این امکان را به آنان می دهد که بتوانند در رشته های مختلف ورزشی فعالیت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دانشجویان در دانشگاه پیام نور می‌توانند به طور همزمان در 2 رشته تحصیل کنند در مورد شهریه این دانشگاه یادآور شد: شهریه دانشگاه پیام نور از همه موسسات غیرانتفاعی ایران کم‌تر است و مدرکی که به آن‌ها ارائه می شود دولتی بوده و در همه جهان معتبر است.

رییس دانشگاه پیام نور استان البرز با بیان اینکه دانشگاه پیام نور از نظر آموزشی در رده اول دانشگاه‌های غیرانتفاعی و از نظر پژوهشی بین 10 دانشگاه برتر کشور است، گفت: سال گذشته بالاترین آمار قبولی در مقطع تحصیلات تکمیلی متعلق به فارغ التحصیلان پیام نور بود.

دکتر قره با تاکید بر اینکه حضور در کلاس برای دانشجویان پیام نور اجباری نیست، اظهار کرد: دانشگاه پیام نور از طریق بانک‌ها به دانشجویان خود وامی غیر از وام‌های وزارت علوم ارائه می‌دهد.

کسب مقام قهرمانی مسابقات یونیورسیاد جهانی کره جنوبی در رشته تکواندو توسط اکرم خدابنده (دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه پیام نور کرج) از آخرین افتخارات کسب شده توسط دانشجویان این دانشگاه است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.