دبیر هئیت دولت ظهر امروز در جلسه شورای اداری یزد حاضر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ محسن حاجی میرزایی صبح امروز وپس از دیدار با  حضرت آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد و حجت الاسلام والمسلمین نبی پوررئیس سابق ستاد اقامه نماز و امام جمعه موقت شهرستان میبد در جلسه شورای اداری یزد حاضر شد.

حاجی‌میرزایی، سپس در جلسه شورای اداری استان حاضر شد و ضمن اشاره به بحث اقتصاد مقاومتی آن را انتخاب راهبردی دولت تدبیر و امید نام برد وافزود: تنها راه دستیابی به حد معینی از رشد و توسعه در گرو اقتصاد مقاومتی است و هفته دولت فرصت مناسبی برای ارزیابی شرایط فعلی اقتصاد ایران و میزان تطبیق آن با اقتصاد مقاومتی است.

دبیر هیئت دولت ضمن اشاره به هجمه‌های دشمنان به اقتصادکشور سه تفکر خودکفایی ؛استفاده از ذخائر نفت و گاز برای کسب درآمد و واردات کالاهای مورد نیاز از محل این درآمد و رویکرد و الگوی اقتصادی موجود در جهان را تفکرهای موجود در دنیا  درباره استقلال در اقتصاد نام برد وافزود:اگر همه رانت‌ها، فسادهای اقتصادی و مالی و ... را در گذشته نادیده بگیریم، اقتصاد ما طی سال‌های گذشته پیرو الگویی بوده که آسیب‌های آن امروز و در دولت تدبیر و امید برای همگان آشکار شده است.

دبیر هیئت دولت گفت: تولید کشور در گذشته 5.4 درصد رشد داشته اما واردات 18 درصد رشد کرده است و این یعنی تضعیف اقتصاد ملی و یکی از مسائل مدنظر دولت یازدهم این بوده که جریان اقتصاد را به گونه‌ای ساماندهی کند که پایداری در آن ایجاد شود و در شرایطی که رشد صادرات غیرنفتی طی سال گذشته 19 درصد بوده است، یعنی دولت در طی این مسیر موفق بوده است.   حاجی‌میرزایی همچنین به تراز ها در حوزه‌های مختلف کشاورزی و بهداشت مسکن مهر، فرار مالیاتی و ... پرداخت  وحفظ عزت وارزش جامعه را در اتکا به کار وتلاش دانست.
 
دبیر هیئت دولت ساعت 17 در جلسه هم اندیشی وهمدلی دولت با نخبگان وفرهیختگان یزدی حاضر خواهد شد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.