۶۸ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و بیش از ۴۴ اجرا در سطح شهر انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی استان روگذشته و با معرفی برگزیدگان در تالار آفتاب اهواز به کار خود خاتمه داد.

در بخش بازبینی این جشنواره آرش ساربان، عادل کروشاوی و مهدی درویش ۱۱ اثر را که ۱۰ اثر آن در بخش مسابقه و یک اثر در بخش ویژه و اجرای عموم است، معرفی کردند.

"سنگ و پرواز"، "مقصر کیه؟ ما یا اونا" ، "آدامس با طعم صندلی"، "همین حوالی" ، "همیشه راهی هست" ، "فلس‌های سرخ آب" ، "یک سبد عشق مدل ۹۴" ، "بارون" ، "کمی بازی، کمی زندگی" ، "میراث من" و "ورود کودکان ممنوع" عناوین نمایشنامه های حاضر در جشنواره بودند.

بهنام کاوه لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال را در بخش طراحی فضا برای نمایش "آدامس با طعم صندلی" دریافت کرد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و سه میلیون ریال در این بخش به وحید فقیهی برای نمایش "فلس‌های سرخ آب" رسید.

 سکوی نخست بازیگری زن به مرضیه جمال‌پور برای بازی در نمایش "یک سبد عشق مدل ۹۴" اهدا شد و آمنه پورحسینی و مریم طرفی به ترتیب برای بازی در نمایش های  "میراث من" و"کمی بازی، کمی زندگی" دوم و سوم شدند.

در بخش بازیگری مرد از شهاب حدادی، محمد محمدی‌حاتمی، کورش مهری‌بابادی، بهزاد آذربنیاد و مهدی محمودی با اهدای لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال تقدیر به عمل آمد.

رتبه سوم بازیگری نیز به طور مشترک به سینا سوری برای بازی در "فلس‌های سرخ آب" و بهنام کاوه برای بازی در "آدامس با طعم صندلی" رسید.

 وحید فقیهی برای بازی در"فلس‌های سرخ آب" رتبه دوم و برای نویسندگی این نمایشنامه مقام اول را کسب کرد و احمد مسافری نیز برای بازی در نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا؟" اول شد.

زینت ورزنده‌پور برای نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" و رضا زمان‌زاده برای نمایش "همیشه راهی هست" نویسندگان دوم و سوم جشنواره بودند.
 
وحید فقیهی برای نمایش "فلس های سرخ آب" در بخش کارگردانی برتر شد و رتبه دوم مشترکا به رضا زمان‌زاده برای نمایش "همیشه راهی هست" و زینت ورزنده‌پور نمایش "مقصر کیه؟ ما یا اونا" رسید.

رتبه سوم کارگردانی نیز به همراه لوح تقدیر و مبلغ یک میلیون ریال به طاهره سیدکرمی برای نمایش "یک سبد عشق مدل ۹۴" اختصاص یافت.



انتهای پیام/ ا





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.