فرد متقلبي كه به بهانه فروش اسكناس هاي فاقد اعتبار خارجي اقدام به كلاهبرداري از يك مشتري بانك در جلوي بانك كرده بود در زنجان شناسايي و دستگير شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ  رحمتي رئيس پليس آگاهي استان زنجان در تشريح اين خبر گفت: در پي شكايت فردي مبني بر كلاهبرداري 40 ميليوني در مقابل بانك ، رسيدگي به موضوع در دستور كار ماموران آگاهي زنجان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در تحقيقات خود دريافتند فرد متقلبي با همكاري فردي ديگر در جلوي بانك كمين و پس از مشاهده دريافت پول توسط شاكي به وي مراجعه و به بهانه اينكه اين فرد با فردي ديگر در زمينه خريد پول خارجي اختلاف پيدا كرده اند از شاكي مي خواهد پول هاي خارجي را از او خريداري و با مقداري سود بيشتر به وي بفروشد .

رئيس پليس آگاهي استان زنجان تاكيد كرد : شاكي هم بدون اطلاع از قصد و نيت اين فرد متقلب، پول هاي خارجي فاقد اعتبار را خريداري و بعد متوجه مي شود اين ترفندي براي كلاهبرداري بوده و هر دو متهم متواري شده اند.

رحمتي تصريح كرد :پس از شكايت اين شهروند فرد متقلب شناسايي دستگير و جهت سير مراحل قانوني به پليس آگاهي منتقل شد.

رئيس پليس اگاهي استان زنجان تاكيد كرد : شهروندان به وعده هاي دورغين افراد متقلب توجه نكرده و موارد مشكوك را با پليس 110 در ميان گذارند .

انتهای پیام/س




 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.