نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگسرای ملارد از زیرساخت های فرهنگی در غرب تهران به شمار می رود و رشد زیر ساخت ها باید متناسب بارشد جمعیت در این مناطق مهاجر پذیر تهران صورت گیرد .

به گزارش   گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، حسین گروسی در مورد زیرساخت های شهریار و ملارد در حوزه فرهنگی ،گفت : مشغله فکری دولت در تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه های عمرانی و کشاورزی و بهداشتی و درمانی نباید به فراموشی حوزه فرهنگ منجر شود .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود : فرهنگ از جمله محوری ترین حوزه های است که تاریخ و تمدن و هویت یک کشور و ملت را در پیش روی جهانیان تصویر سازی می کند .

گروسی با تاکید براینکه زیرساخت های فرهنگی نباید زیر آوار سیاست های عمرانی و بهداشت و درمان قرار بگیرد تصریح کرد: خوشبختانه دولت تدبیر و امید در این رابطه هوشیاری لازم را بدست آورده است .

نماینده شهریار و ملارد در مجلس شورای اسلامی درخاتمه اظهار داشت: هم اکنون دشمن، جنگ را در جبهه جنگ نرم قرار داده است و در این راستا با اقدامات فرهنگی باید در برابر هجوم دشمن ایستادگی کرد .

انتهای پیام /س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.