ارومیه؛

برقراری آرامش در حوزه فرهنگ

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: در حال حاضر در حوزه فرهنگي آرامش خاصي در کشور برقرار شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان علي جنتي امروز در ديدار با حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه افزود: فعاليت هاي حوزه فرهنگي با رعايت قانون و چارچوب هاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي به اجرا در مي آيد.
وي تصريح کرد:رهبر معظم انقلاب تاکيد دارند که کارهاي فرهنگي در جهت توسعه انقلاب و اسلام پيش رود و جلوي فعاليت هاي مضر در حوزه هاي کتاب و هنر گرفته شود که ما نيز در اين چارچوب عمل مي کنيم.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي اضافه کرد: در ديدار اخير هيات دولت با مقام معظم رهبري نيز احساس شد که معظم له از دولت رضايت دارند که اين رضايت مايه مباهات دولتمردان است.

جنتي با اشاره به اينکه در کنار فعاليت هاي فرهنگي، اقدامات نظارتي نيز با توان قابل ملاحظه اي در کشور در دست اجراست افزود: در اين زمينه بسياري از کتاب ها پس از اصلاحيه چاپ شده و جلوي انتشار برخي کتاب ها نيز که مشکلات اساسي داشتند، گرفته شده است.

وي همچنين به نظارت پيگير و مستمر در بخش فيلم نيز اشاره کرد و ياداور شد: در اين خصوص نيز اقدامات اصلاحي در خصوص بسياري از فيلم ها اجرا شده است.

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به اينکه ايران اسلامي داراي فرهنگ و تمدن غني و پرباري است، گفت: ما بر فعاليت هاي فرهنگي و هنري به ويژه در حوزه فيلم در بخش هاي سبک زندگي اسلامي ايراني و همچنين تحکيم بنيان خانواده تاکيد و آن را پيگيري مي کنيم.

حجت الاسلام والمسلمين سيد مهدي قريشي نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه نيز در اين ديدار از حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان قدرداني و بر توليد محصولات فرهنگي با محوريت ديني  و معارف اسلامي تاکيد کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.