طی مراسمی از علیرضا حمامی زاده، دارنده مدال افتخار المپیاد جهانی 2015 برزیل در رشته الکترونیک ومهارت آموزان برتر اعزامی به مسابقات ملی، مربیان نمونه و رؤسای مراکز نمونه آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان تجلیل شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان در این مراسم با تبریک هفته دولت، این هفته را فرصتی برای یادآوری خدمات دولت به ملت دانست و مهار تورم، به سرانجام رساندن مذاکرات هسته ای و توسعه سرمایه گذاری ها را از خدمات مهم دولت تدبیر و امید برشمرد.

محمدرضا جهانگیری با اشاره به اینکه درهای مراکز آموزش فنی و حرفه ای به روی همه اقشار جامعه باز است، گفت: دولت برای آموزش های عام المنفعه و 100درصد رایگان، مهارتی بیش از 10 برابر آموزش های رسمی مدارس و دانشگاهها هزینه می کند و برخی رشته ها مانند طرح ایران و آلمان کار تضمین شده دارند.

مریم زارع نسب ، مسئول دبیرخانه المپیاد مهارت استان نیز با ارائه گزارشی از برگزاری المپاد مهارت در مراحل شهرستانی، استانی، ملی و جهانی گفت: هم اکنون 26 مهارت آموز برگزیده استان معرفی شده اند که 5 تا15 آبان امسال به شانزدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام می شوند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: تجلیل ، مهارت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.