سخنگوی انجمن حمایت از قربانیان ترور گفت: دنیا بایستی بداند که ما به دنبال صلح و جامعه بدون ترور هستیم.

همسر شهید علی‎محمدی: دنیا بداند که ما به دنبال صلح و جامعه بدون ترور هستیمبه گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، خانم میری همسر شهید علی‌محمدی از شهدای هسته‌ای گفت: تلاش ما این است که فعالیت انجمن حمایت از قربانیان ترور را در سطح بین‌المللی ادامه دهیم و به همین منظور در اجلاس ژنو و اجلاس پاریس شرکت کردیم.

وی که به عنوان سخنگوی انجمن حمایت از قربیان تروریسم در نشست خبری خانواده‌های شهدای ترور در محل خبرگزاری تسنیم سخن می‌گفت به این نکته اشاره کرد که خوشبختانه پس از تلاش بسیار این انجمن توانست به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد فعال در زمینه مبارزه با ترور از سازمان ملل متحد مقام مشورتی بگیرد.

وی افزود: حقیقت این است که دنیا به این سمت پیش می‌رود که با حربه حقوق بشر، ایران را تحت فشار قرار دهد و او را متهم به حمایت از تروریسم کند، اما دنیا بایستی بداند که ما به دنبال صلح و جامعه بدون ترور هستیم و اگر کشورها فکری به حال تروریسم نکنند، چالش جدی ایجاد خواهد شد.

همسر شهید علی‌محمدی افزود: ما در پی گرفتن فتوا مبنی بر محکومیت تروریسم از مراجع عظام تقلید هستیم.

دکتر میری تصریح کرد: جالب است با این که ما قربانیان زیادی تا به حال بابت تروریسم داده‌ایم اما هنوز هم به صورت فریبکارانه و دروغ به حمایت از تروریسم متهم و محکوم می‌شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: ترور شهید علی‌محمدی را منافقین هدایت کردند و جاسوسی‌های لازم برای این امر را نیز منافقین صورت دادند.

وی افزود: داعش و همه کسانی که به هر نحوی از این گروه تروریستی حمایت یا آن را به حد صورتی تغذیه می‌کنند باید محاکمه و مجازات شوند و سازمان ملل هم باید مسئولیت این امر را بپذیرد.

همسر شهید علی‌محمدی در پایان افزود: این که ما به عنوان نخستین سازمان مردم‌نهاد در زمینه مبارزه با تروریسم توانستیم از سازمان ملل در سال 1392 مقام مشورتی بگیریم، پدیده بسیار خوب و مثبتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار