ایمان مبعلی، هافبک طراح و بازی‌ساز نفت به دلیل تداوم دوران نقاهت، در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تمرینات تیم فوتبال نفت تهران پس از سه روز تعطیلی از ساعت 18 امروز در ورزشگاه اختصاصی این تیم پیگیری خواهد شد.

ایمان  مبعلی هافبک میانی و با تجربه این تیم به دلیل مصدومیت از ناحیه رباط داخلی همچنان دوران نقاهت را طی می‌کند و به این دلیل در تمرین امروز زردپوشان غایب خواهد بود.

علی قربانی دیگر بازیکن مصدوم نفتی‌ها که از ابتدای لیگ برتر به دلیل مصدومیت در تمرینات گروهی این تیم غیبت داشته پس از طی کردن دوران نقاهت از امروز زردپوشان را همراهی خواهد کرد.

سید جلال حسنی، وحید امیری و علیرضا بیرانوند به دلیل شکست در اردوی تیم ملی بزرگسالان آرش رضاوند، امیرارسلان مطهری، رضا علیاری، علی محسن‌زاده و محمد دانشگر به دلیل همراهی تیم ملی فوتبال امید کشورمان در سفر به هلند از غایبان تمرین امروز زردپوشان پایتخت هستند.

به طور حتم شاگردان علی منصوریان با توجه به شکست در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و کسب نتایج ضعیف در لیگ برتر در تلاش هستند.

با تمرینات مستمر در طول تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر به آمادگی لازم برای موفقیت در ادامه مسابقات خود دست یابند.

تعویق احتمالی پنجمین دیدار نفت در لیگ برتر مقابل استقلال سبب شده تا در آماده سازی نفتی‌ها خلل وارد شود. چرا که آنها باید در روز 25 شهریور به مصادف الاهلی امارات در دبی برود و مدیران باشگاه برنامه‌ریزی در این زمینه درا به کادر فنی محول کرده‌اند.

تیم ملی فوتبال نفت قصد دارد با انجام 2 دیدار دوستانه در تعطیلی رقابت‌های لیگ برتر همچنان خود را در کوران مسابقات نگه دارد. به این منظور آن‌ها مشغول رایزنی  با چند تیم دسته اولی و لیگ برتری جهت پیداکردن حریف تدارکاتی هستند.

منصور قنبرزاده مدیر عامل باشگاه نفت ضمن تاکید بر پایان فرصت این تیم در کسب نتایج ضعیف از حمایت قاطعانه باشگاه از علی رضا منصوریان خبر داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار