سرپرست شهرداری کرمان گفت: تا هفته‌ی آینده4 هزار تن قیر تامین و آسفالت معابر مختلف شهر کرمان براساس اولویت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،مهندس علی بابایی افزود : برای آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌ها، قیر یکی از مهم‌ترین نیازهاست که 400تن قیر، ذخیره‌ی شهرداری بود و با رایزنی در حال گرفتن تسهیلات از بانک ملت برای خرید 3000 تن قیر هستیم؛ ضمن این‌که 1000 تن قیر هم قرار است از سوی شرکت «محمدیان» به شهرداری کرمان تحویل داده شود که در مجموع با تامین 4000 تن قیر، نیاز اولیه‌ی شهرداری به قیر برای آسفالت معابر شهر تامین می‌شود.

وی ادامه داد: از شنبه‌ی هفته‌ی آینده کار آسفالت معابر شهر کرمان براساس اولویت آغاز می‌شود؛ ضمن این‌که آسفالت معابر از طریق فاینانس داخلی تا سقف 20 میلیارد تومان هم، در دستور کار و در حال پی‌گیری است.سرپرست شهرداری کرمان بیان کرد: دو شرکت «محمدیان» و کرمان‌پتک نیز متقاضی هستند تا معابر شهر کرمان را تا سقف 50 میلیارد تومان با سود معقول با بازپرداخت پنج‌ساله آسفالت کنند.

بابایی هم‌چنین به هماهنگی با شرکت‌های برق، آب، گاز و مخابرات اشاره کرد و گفت: برای آسفالت معابر، از شرکت‌های حفار نیز استعلام شده تا از دوباره‌کاری پرهیز شود.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: نهضت ، آسفالت ، شهر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.