در هفته دولت، مهد کودک کودکان خلاق و 12 واحد مسکونی ویژه مددجویان، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در این مراسم که باحضور شاهزیدی معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، فرماندار، شهردار ، بخشدار و جمعی از مسئولین شهرستان خوانسار ،رئیس اداره بهزیستی شهرستان و تعدادی از کارشناسان ستادی بهزیستی استان برگزار شد ،معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، گفت: تأمین مسکن مددجویان در رفع دغدغه‌های زندگی آنها و در کنار مشکلاتی که دارند از اهم سیاست‌های سازمان بهزیستی است.

وی مهم ترین هدف سازمان بهزیستی را ایجاد فرصت اشتغال و تامین مسکن مددجویان و اقشار کم درآمد جامعه دانست و ادامه داد: با توجه به سیاست های ارزشمند و عزم جدی دولت در رفع معضل تامین مسکن و اشتغال افراد واجد شرایط، اقدامات موثر و مفیدی در راستای تامین مسکن مددجویان بخصوص خانواده های دارای فرزند معلول صورت گرفته است.

معاون مشارکتهای مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، در آیین افتتاح مهد کودک ، کودکان خلاق، هدف از راه اندازی مهد های کودک در سطح استان را ایجاد فضایی سازگار با روح کودکان دانست تا در آن شادی و امنیت را تجربه کنند و مهارت های لازم را در قالب قصه و بازی بیاموزند.

گفتنی است مهدکودک کودکان خلاق با اعتباری بالغ بر 200 میلیون ریال و زیر بنای 100متر مربع و هر واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال در زیر بنای 85 متر مربع با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی بمنظور ایجاد رفاه و سلامت اجتماعی مددجویان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

شایان ذکر است در این روز توسط مسئولین استانی و شهرستانی حاضر در مراسم از دو منزل مددجویی بازدید و به رسم یادبود هدایایی به ایشان اهدا گردید.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: مهد ، کودک ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.