رئیس اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه یک گفت: در طرح بازنگری مدیریت ریسک، ریسکهای محیط کار از سوی اداره بهداشت، ایمن و محیط زیست شناسایی می‌شود.

نرگس هادی‌زاده‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ریسکهای محیط کار در 3 سطح پایین، متوسط و بالا است که رابطین بهداشت، ایمنی و محیط زیست در حوزه کاریشان ریسکها را استخراج می‌کنند و اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه، برنامه عملیات ریسک را تدوین می‌کند که چگونه ریسکهای پایین، متوسط و بالا کنترل، کاهش یا حذف شوند.

وی در ادامه گفت: در طرح بازنگری مدیریت ریسک اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه ریسک‌های بالا، متوسط و پایین را در فرم ارزیابی ریسک، فرم طرح کنترل ریسک و فرم برنامه عملیاتی ریسک شناسایی می‌کند.تا مسئول اجرایی بد ریسکها نظارت و اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست منطقه منابع پشتیبانی(منابع مالی) را مشخص و در بازده زمانی که باید ریسک برطرف شود در آن رفع کند.

هادی‌زاه مقدم تصریح کرد: شناسایی و رفع خطرات و ریسکهای محیط زیست از جمله فواید طرح بازنگری مدیریت ریسک است.

وی افزود: هدف از اجرای طرح بازنگری مدیریت ریسک تشریح روند تعیین شناسایی ارزیابی، طبقه بندی، کنترل و به‌روزرسانی ریسکهای ایمنی و بهداشت شغلی و خطرات محیط کار، جنبه‌های و پیامدهای زیست محیطی ناشی از فعالیتهای شهرداری منطقه یک است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازنگری ، بهداشت ، ایمنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار