این حادثه درمجن ،تاش و شاه کوه اتفاق افتاده است و متاسفانه در اثر این سیل یک نفر از روستاییان جان خود را از دست داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سمنان،احمد طاهری مدیر کل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان گفت:بارش باران از حوالی ساعت 13و 30 امروز 10 شهریورماه در منطقه آغازشد و با جاری شدن سیل آسیب‌های زیادی به زیرساخت‌ها و از جمله زیرساخت‌های کشاورزی، راه و آب و برق منطقه وارد کرده است.
طاهری،از قطع آب و برق روستاهای این منطقه خبر داد و تصریح کرد: در حال حاضر برق روستاییان وصل شده اما همچنان قطعی آب در منطقه وجود دارد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از اعزام نیروهای امدادی به منطقه سیل‌زده خبر داد و افزود: تمامی نیروهای امدادی و دستگاه‌های خدمات‌رسان زیرنظر معاون استاندار و فرماندار شاهرود در منطقه حضور دارند و در حال خدمات‌دهی به سیل‌زدگان هستند.

وی،با بیان اینکه هم‌اکنون تردد در منطقه وجود دارد تصریح کرد: مشکلی در خدمات رسانی به روستاییان وجود ندارد و رفت و آمد نیروهای امدادی از طریق محور توسکستان برقرار است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از تداوم بارش‌ها در منطقه خبر داد و اظهار کرد: سیل و بارش‌ها هم اکنون در منطقه فروکش کرده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: حادثه ، سیل ، قربانی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.