دو معاون وزیر ورزش و جوانان در دومین روز مرحله نهایی مسابقات مینی والیبال پسران کشور در این رقابت ها حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی مسابقات مینی والیبال پسران کشور از روزگذشته در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور تهران آغاز شده است و به مدت سه روز پیگیری خواهد شد.

این رقابت‌ها با حضور 104 تیم از 29 استان کشور در 32 گروه سه و چهار تیمی آغاز شد و در پایان دومین روز 32 تیم برتر معرفی شدند تا به صورت پلی آف فردا چهارشنبه رقابت ها خود را دنبال و با معرفی چهار تیم برتر به کار خود پایان دهد.

نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی و مناف هاشمی معاون توسعه، منابع و پشتیبانی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز سه شنبه مهیمانان ویژه این جشنواره بودند که محمودافشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال و جعفر هوتهم رییس کمیته استعدادیابی توضیحات لازم و دلایل برگزاری این جشنوارده را به آنان ارائه کردند.

معاونین وزیر ورزش و جوانان در این بازدید با تمجید از روش کار کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال با آزمون ها پیگرشناسی، تست های جسمانی و مهارتی جذب استعدادهای والیبال آشنا شدند.

سجادی با توجه به استقبال خوب تیم ها از جشنواره مینی والیبال قول همکاری برای برگزاری این گونه مسابقات در سالن 12 هزار آزادی را داد و مسئولان کمیته استعدادیابی تاکید کردند در صورت تامین محل اسکان تیم ها آمادگی برگزاری این جشنواره بزرگ را در دهه فجر با حضور 200 تیم در دو رده سنی 10 و 11 سال دارند که معاون وزیر ورزش و جوانان از آن استقبال کرد.

همچنین کمیته استعدادیابی فدراسیون والیبال قرار شد به عنوان الگوی استعدادیابی در نمایشگاه مهرماه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استعدادیابی معرفی و نقش فعال داشته باشد.

معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران گفت: اصل برگزاری این برنامه‌ها رقابت نیست. بلکه به صورت جشنواره برگزار می‌شود.

سجادی تاکید کرد: در این برنامه‌ها قرار است بیشتر به بحث استعدادیابی توجه شود. با توجه به اینکه اکثر بازیکنان حاضر در این جشنواره زیر 12 سال هستند، می‌توانند آینده سازان خوبی برای والیبال ایران باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه کار بسیار خوبی انجام شده که خوشبختانه با استقبال فراوانی همراه شده است، گفت: در سطح کشور بیش از هزار تیم حضور داشتند که از بین آن‌ها تعدادی انتخاب شده و به تهران آمدند و مسابقات در حال برگزاری است.

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان گفت: امیدواریم این کار تداوم داشته باشد و مسئولان والیبال بتوانند از بین این نونهالان بازیکنان خوبی را برای تیم‌های ملی انتخاب کنند.


انتهای پیام

برچسب ها: والیبال ، مینی ، سجادی ، هاشمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار