رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان با انصراف یک تیم، با حضور 10 تیم برگزار می شود.

پاس همدان از لیگ برتر فوتبال انصراف دادبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر بانوان که با شرکت 11 تیم قرعه کشی شده است با انصراف تیم همدانی با 10 تیم آغاز می شود.
 
گفتنی است، تیم فوتبال پاس همدان که 4 سال حضور در رقابت‌های لیگ برتر را تجربه کرده است به دلیل مشکلات مالی و عدم حمایت و پشتیبانی مالی مسئولین استان از حضور در هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر انصراف داده است.
 
شایان ذکر است: اقدس نجفیان سرپرست تیم پاس همدان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم بانوان پاس همدان متاسفانه به دلیل عدم حمایت مالی مسئولان استان و شورای شهر از حضور در این دوره از رقابتها انصراف داده است،مسئولان باشگاه روز گذشته به صورت رسمی نامه انصراف تیم را به سازمان لیگ ارسال کرده است.
 
وی ادامه داد: تمام تلاشمان را برای شرکت در این دوره از رقابتها انجام دادیم مسئولان باشگاه برای حمایت مالی به استانداری همدان نامه ارسال کردند اما استانداری جواب نامه باشگاه را نداده است.
 
سرپرست افزود: طبق قرعه کشی سازمان لیگ جمعه هفته جاری باید به مصاف تیم آینده سازان اصفهان می رفتیم که متاسفانه از رقابت های  لیگ انصراف دادیم.
 
وی ادامه داد: بانوان همدانی 4 سال برای تیم پاس تلاش شبانه روزی سختی کشیدند نباید اجازه انصراف  این تیم را می دادند استاندار همدان باید تیم بانوان را پشتیبانی می کرد، هیچ کس پاسخگو تلاش بازیکنان تیم نیست.
 
وی افزود: با انصراف تیم از رقابت های لیگ برتر 4 بازیکن از تیم جدا و به تیم های انزلی، سنندج و ارومیه پیوستند و سایر بازیکنان بلاتکلیف و ناراحت هستند.
 
نجفیان ادامه داد:مجموعه و ارگان خاصی مسئولین تیم را قبول نکردند و مجموع هزینه های تیم داری در رقابت های لیگ برتر بانوان 200 میلیون است اگر استانداری، شورای شهر و سایر مجموعه های خصوصی تیم را پشتیبانی می کردند در این صورت مشکلات مالی حل و در این دوره از رقابت ها شرکت می کردیم که متاسفانه استانداری و سایر مجموعه ها حمایت های لازم را انجام ندادند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار