معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی وزارت کشور گفت:زمانی که مردم از بی طرفی انتخابات، پاسداری از رای و موثر بودن حضور خود در انتخاب نمایندگان اطمینان حاصل کنند، حضور در انتخابات بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، محمدحسین مقیمی، در ششمین جلسه شورای اداری استان، با اشاره به پیشرو بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال جاری، گفت: امسال از لحاظ سیاسی سال بسیار مهم و تاثیرگذاری برای کشور است که باید همه تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی شکوهمند در کشور به کار گیرند.

وی انتخابات شکوهمند را به معنای فراهم کردن شرایط مطلوب برای ورود علاقمندانه داوطلبان، ایجاد زمینه برای حضور حداکثری مردم اعلام کردوافزود: به هر میزان که زمینه برای حضور شکوهمند مردم در انتخابات فراهم شود، به همان میزان به انتخابات باشکوه نزدیکتر خواهیم شد.

معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی وزارت کشور از مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی و دولتمردان خواست تا با تلاش خود زمینه حضور مردم در انتخابات را فراهم کنند.

وی ادامه داد: بر اساس ماده 11 قانون انتخابات، دستگاه های اجرایی موظفند از همه امکاناتی که برای برگزاری انتخابات در اختیار دارند، محافظت کرده و اجازه ندهند از این امکانات بر علیه کسی استفاده شود.

مقیمی افزود: نمایندگان این دوره بر اساس قانون حق دارند تا تاریخ هفتم خرداد ماه 95 فعالیت خود را ادامه داده و بر اساس قانون در حوزه های انتخابی خود حضور پیدا کنند.

معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی وزارت کشور در پایان از کلیه مدیران و دولتمردان خواست تا تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه که بار دیگر اقتدار ایران را اثبات کند، بکار گیرند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.