به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: از این تعداد گزارش 2 هزار و 97 مورد به صورت تلفنی ،117 مورد به صورت حضوری و 654 مورد به صورت کتبی بوده است.
محمد پور عمران افزود : 2/95 درصد گزارش دریافتی رسیدگی شده که از این تعداد هزار و 472 مورد منجر به کشف تخلف شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیشترین آمار شکایات دریافتی را گران فروشی با هزار و 833 مورد، کم فروشی و تقلب 543 مورد و عدم درج قیمت 335 مورد اعلام کرد و گفت: بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف خواروبار،انواع نان، حمل و نقل مسافر،میوه و سبزی،غذاهای رستورانی و قهوه خانه ای، پوشاک ،مرغ،لوازم خانگی ، گوشت و تعمیر خودرو بوده است.
انتهای پیام/گ