کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سامانه گرد و غبار که در حال خروج از استان اصفهان می باشد روز پنجشنبه به طور کامل خارج شده و وضعیت نسبتا پایداری بر روی استان حاکم می شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان لیلا امینی از اصفهان، پیرامون ناپایداری های جوی حاکم بر استان اصفهان اظهار داشت: با توجه به نقشه های هواشناسی و محاسبات صورت گرفته در مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، به علت ورود سامانه گرد و غبار از سمت کشور عراق به منطقه و همراهی سامانه ناپایدار بر روی سطح زمین و سطوح فوقانی جو، از اوایل هفته جاری شاهد ناپایداری هایی به ویژه در ساعات بعدازظهر و شب بوده ایم.

وی در ادامه افزود: این ناپایداری ها به صورت وزش باد شدید، گرد و خاک، کاهش دید افقی، ابرناکی و بارش های خفیف تا به امروز در استان اصفهان رخ داده و روز پنجشنبه به طور کامل خارج شده و وضعیت نسبتا پایداری بر روی استان حاکم می شود.

وی بیان کرد: انتظار می رود که امروز بعدازظهر در حین خروج این سامانه ناپایداری هایی به صورت افزایش ابر، وزش باد نسبتا شدید، گرد و خاک محلی و رعد و برق در برخی مناطق وجود داشته باشد.

کارشناس مسئول اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: برای فردا، سطح کمینه دما حدود 2_5 درجه در برخی مناطق استان کاهش پیدا می کند.



انتهای پیام/گ
برچسب ها: گرد ، غبار ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.