رئیس هیئت مدیره شرکت باختر بیوشیمی گفت: داروی «سوفوسبرویر» با نام تجاری "سوبایوویو 400"داروی موثر در درمان بیماران مبتل به هپاتیت C است که در حال حاضر درمانگر قطعی بیماران مبتلا به هپاتیت C است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ علیرضا برازش گفت: «دی متیل فومارات» با نام تجاری "مایلوبایوکس 120" که این دارو برای اصلاح اندام‌های حرکتی بیماران مبتلا به ام اس کابرد دارد.نوع تکنولوژی ساخت این دارو برای اولین بار در صنعت دارویی کشور استفاده شده و بگونه ای است که کپسول این دارو باید در معده سالم مانده و در روده باز شوند.

وی گفت:«مزالازینا» با نام تجاری "بایوساکول 800"بعنوان سومین داروی رونمایی شده در این شرکت، گفت: قبلا "بایوساکول 400 میلی گرم در بازار کشور وجود داشت که امروز شاهد رونمایی از نوع 800 میلی گرم این دارو هستیم.

وی از آغاز تولید داروی «فامپیریدین» با نام تجاری "فامبایوکس" در این شرکت خبر داد و گفت: این دارو نیز که حرکت بیماران میتلا به ام اس را تسهیل می‌کند پیش از این تنها در یک شرکت دارویی کشور تولید شده بود و شرکت باختر بیوشیمی دومین تولیدکننده این دارو در سطح کشور است و قیمت وارداتی این دارو به ازای هر عدد قرص 130 یورو است که نمونه داخلی آن سه هزار تومان تولید و به دست مصرف کننده می‌رسد .


انتهای پیام/ی

برچسب ها: کرمانشاه ، شرکت ، دارو ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.