رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس گفت: این سازمان موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت استاندارد ایزوISO9001:2008 از شرکت T.C.S‌ شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد مهدی قاسمی وی ادامه داد: سیستم مدیریت کیفیت یکی از الگوهای موفق مدیریتی است که به خوبی پاسخگوی مسائل کیفیت، نیازها، عملکرد و انتظارات مشتریان می باشد.

این مقام مسئول افزود: با تلاش کارکنان و رعایت شاخص ها و الزامات سیستم مدیریت کیفیت و با توجه به گزارش سرممیز شرکت گواهی دهنده به لحاظ پایبندی و مسئولیت پذیری کارکنان به اصول و مبانی سیستم مذکور، این سازمان موفق به دریافت گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت کیفیتISO 9001 -2008 در سال1393 شده است.

عالی ترین مقام کشاورزی فارس با بیان اینکه الگوی مدیریتی به وسیله روش های متعدد و نگرش نو، یکپارچه و منطقی موجب دستیابی سازمان به اهدافش می شود ، تصریح کرد : این مهم نقطه عطفی در مسیر بهبود مداوم این سازمان و تقویت حضور آن در صحنه توسعه بخش کشاورزی و در جهت امنیت غذائی کشور است.

این مقام مسئول ، شفافیت فرایندها و شاخص ها در سازمان، جلوگیری از دوباره کاری ها به واسطه تعریف فعالیت ها، کاهش هزینه ها، ایجاد اطمینان و اعتماد درون سازمانی، ایجاد رضایت مشتریان و ارباب رجوع، افزایش سرعت گردش کار و توان رقابتی سازمان را از مزایای به کارگیری استاندارد عنوان کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس تصریح کرد : در راستای اجرای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی و با بکارگیری خرد جمعی سرمایه های انسانی، سيستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد ISO 9001 -2008 و ارزش آفرینی در بخش کشاورزی ، استقرار یافت.

قاسمی با نهادینه سازی فرهنگ جهادی بر اساس ارزش های اسلامی و کرامت انسانی و توجه به منابع انسانی به عنوان مهمترین سرمایه سازمان یاد و بر ارتقاء سطح توانمندی علمی و فنی ولزوم جلب مشارکت آنان در امور سازمان و حفظ آراستگی محیط کار تاکید کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ایزو ISO 9001 -2008 استانداردی است که مجموعه ای شرایط را در جهت سیستم مدیریت کیفیت فراهم می کند، بدون اینکه به رشته فعالیت سازمان، اندازه سازمان توجه داشته و یا اینکه فعالیت آن متعلق به بخش خصوصی یا عمومی باشد .

وی گفت: درک و شناسایی نیازها و انتظارات بهره برداران بخش کشاورزی هدف گذاري و برنامه ريزي در حوزه هاي مختلف از جمله تولیدات گیاهی ، دامی ، صنایع کشاورزی ، امور اراضی و ارائه تسهیلات بانکی و صدور مجوزها و پروانه ها و ارائه خدمات اثر بخش در راستای همسوسازی اهداف آنان با اهداف سازمانی و در نتیجه ارزش آفرینی متقابل است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان فارس به هدایت و حمایت از بهره برداران بخش كشاورزي از طریق ارائه برنامه های آموزشی– ترویجی و ارتقاء فرهنگ تولید محصولات سالم همراه با افزایش بهره وری تولید تاکید کرد و گفت: باید در راستای افزایش ضریب سلامت جامعه، تأمین امنیت غذایی و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با هدف تولید پایدار، گام های اساسی برداشته شود .

قاسمی "تلاش در جهت حفظ آب و خاک به عنوان سرمایه اصلی در بخش کشاورزی با تکیه بر اصلاح روش های آبیاری به منظور صرفه جویی در منابع آب تاکید کرد و گفت : سیاست گذاری، برنامه ریزی، نظارت و انجام اقدامات لازم پیرامون تجارت(صادرات، واردات وتنظیم بازار) کالاهای اساسی زراعی، باغی، دامی گیاهان دارویی و آبزیان از اولویت های کاری خواهند بود .

انتهای پیام/ی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.