سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: جدال تیم های فوتبال گسترش فولاد و صبا برای حمایت از بیماران مبتلا به ام اس برگزار می شود.

حسن آذرنیا در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص وضعیت تیم گسترش فولاد در تعطیلات لیگ برتر اظهار کرد: تیم‌ ما با توجه به برد روحیه بخش مقابل ملوان و تعطیلات لیگ برنامه ریزی منظمی داشته و هم اکنون در سرعین اردبیل اردو برپا کرده‌ایم.

وی در ادامه افزود: ما در روز جمعه در استادیوم تختی اردبیل به مصاف صبای قم می‌رویم و سپس به تبریز برمی‌گردیم و اماده حضور در جام حذفی خواهیم شد. البته درامد حاصل از این بازی به بیماران ام اس اختصاص دارد.

آذرنیا با اشاره به حواشی بازی دیروز مقابل گسترش فولاد مقابل ماشین سازی گفت: بازی خوبی با ماشین سازی برگزار کردیم و در حالی که 6دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود با اخراج نادرست دست نشان سرمربی ماشین سازی هم‌چنین خشونت بازیکنان در تیم بعث شد این بازی خوب ناتمام بماند.

چهار بازیکن مصدوم حاصل این بازی دوستانه بود که اتفاق بدی برای ما به حساب می‌آید.

وی اضافه کرد: با توجه به تعطیلات و اینکه از شرایط مسابقات خارج شویم نیاز به انجام بازی های تدارکاتی داریم و مجبوریم مسابقات را برگزار کنیم.

آذرنیا درخصوص وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز هم عنوان کرد: من در گسترش فولاد تبریز هستم و به تراکتور فکر نکرده‌ام و تنها در حد یک هوادار پی‌گیر اخبار این تیم پرطرفدار هستم و باید عنوان کنم که این تیم با افتخاراتی هم چون قهرمانی در جام حذفی و چند دوره نایب قهرمانی و حضور در لیگ قهرمانان آسیا جزو پرطرفدارترین تیم‌های ایران بوده و خواهد بود و امیدوارم که بتواند به مسیر موفقیت خود ادامه دهد.

سرپرست تیم گسترش فولاد افزود: با توجه به تعطیلات نیاز به بدنسازی زیاد داریم که بازیکن تیم از فرم مسابقه خارج نشوند.

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم که تیم گسترش فولاد در ادامه به مسیر رو به جلوی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار