احتمال می‌رود در آینده‌ای نزدیک توازن قدرت در میان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فرمول‌یک تغییر کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفته می‌شود رنو با خرید تیم لوتوس باعث خواهد شد قرارداد این تیم برای استفاده از موتورهای مرسدس تمام شود.

از طرفی دیگر احتمال ندارد ردبول بخواهد باری دیگر از موتورهای این کمپانی فرانسوی استفاده کند. اما رنو هم مایل نیست یک سال زودتر قرارداد خود را با این تیم اتریشی فسخ کند. چرا که باید میلیون‌ها دلار بابت فسخ این قرارداد به ردبول بپردازد.

گفته می‌شود مدیران ردبول و رنو مایل‌اند در این زمینه به تفاهم برسند و در این میان مرسدس آماده است تا تصمیم نهایی خود را برای تأمین موتورهای این تیم بگیرد.

اما یک ادعای دیگر هم درباره تیم مانور ماروشا وجود دارد. بسیاری بر این باورند که پاسکال ورلین با حمایت مرسدس قصد حضور در فرمول‌یک را دارد.

بدین ترتیب تیم‌هایی که از موتورهای مرسدس استفاده می‌کنند شامل مرسدس، ویلیامز، فورس‌ایندیا، ردبول و مانور خواهند بود. مشتری‌های فراری هم به غیر از خودش توروروسو، سائوبر و هَس خواهند بود. هوندا هم تنها مک‌لارن را حمایت می‌کند. رنو هم فعلاً تمایل ندارد به غیر از خودش با تیم دیگری در زمینه تأمین موتور همکاری کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار