فیلمبرداری اثر جدید «لب دریا» از یکشنبه شروع می‌شود و «تو یک علامت سوال بزرگی» از مهرماه آماده پخش از شبکه نمایش خانگی است.

مهرداد فلاحتگر بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص آثار جدید خود گفت: «لب دریا» اثر جدیدی است که به عنوان بازیگر قرارداد آن با من بسته شده و «تو یک علامت سوال بزرگی» اثر دیگری است که به عنوان کارگردان آن را آماده پخش دارم.

وی افزود: فیلمبرداری «لب دریا» از یکشنبه در بندر کیاسر شروع خواهد شد و موضوع آن پسربچه‌ای است که ماهی کمیابی را صید کرده و به دلیل کمیاب بودن آن را پنهان کرده است و ماجرایی که در ادامه داستان حول این ماهی اتفاق می‌افتد، روند داستان را جلو می‌برد.

فلاحتگر عنوان کرد: علاوه بر من بهناز جعفری و رحیم نوروزی از دیگر بازیگران این اثر هستند و ایلیا مهرعلیزاده، احمد زالی و مهدی جعفری به ترتیب به عنوان مدیرتولید، تهیه‌کننده و کارگردان کار فعالیت دارند.

بازیگر «آژانس شیشه‌ای» در مورد اثر دیگر خود «تو یک علامت سوال بزرگی» بیان کرد: در این فیلم از دانشجویان و هنرجویان خودم استفاده کردم و در حال حاضرآماده پخش در شبکه نمایش خانگی در مهرماه است.

فلاحتگر گفت: موضوع فیلم ساده است و در این فیلم بیشتر به دنبال جذابیت تصویری و استفاده از تکنیک‌ها بوده‌ام تا مخاطب جذب شود، البته اگر مخاطب بپسندد این شکل کارگردانی را ادامه خواهم داد و اگر نپسندد به دنبال یافته‌های جدید و بیشتر علاوه بر تجربیات و داشته‌های خود در کارگردانی خواهم بود. 

گفتنی است؛ مهرداد فلاحتگر علاوه بر بازی در «آژانس شیشه‌ای» در آثاری چون «زیرپوست شهر»، «جرم»، «رویای جوانی»، «بودن یا نبودن»، «فرود در غربت» ایفای نقش کرده و عنوان مدیرتولید و مجری مطرح را نیز در کارنامه خود دارد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار