رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته گفت: برای اولین بار است که در کاراته شاهد این تعداد شرکت‌کننده در رده‌های پایه هستیم که این نشان از پیشرفت کاتا است.

محمد علی زمانی رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با اظهار رضایت از استقبال شرکت‌کننده‌ها از مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه بیان داشت: برای اولین بار است که در کاراته شاهد این تعداد شرکت‌کننده هستیم. به ویژه در بخش کاتا که این دلیل و نشان از پیشرفت کاتا در کشور است.

 وی ادامه داد: در این رقابت‌ها بالغ بر حدود 70 تیم در رده‌های پایه شرکت کرده‌اند ضمن اینکه 26 تیم نیز در لیگ آینده‌سازان شرکت کرده‌اند، مه به این ترتیب بالغ بر 96 تیم کاتا در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان شرکت کرده‌اند که نشان‌دهنده استقبال چشمگیر باشگاهها، مربیان کاراته و همچنین دوستداران کاراته است که این خود نشان از پیشرفت کاراته به خصوص کاتا در کشور است.

زمانی افزود: تعداد 136 تیم در کل رده‌ها و 70 تیم در کاتا شرکت‌ کرده‌اند که حضور 70 تیم در لیگ‌های جوانه‌ها و نونهالان یک رکورد بی‌سابقه  در این رده سنی است.

رئیس کمیته لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته کشور در پایان برای تیم‌های ملی کاراته کشور که در ژاپن حضور دارند، آرزوی موفقیت نمود و عنوان کرد: امیدوارم تیم‌های ملی کاراته کشور با سربلندی و دست پر از رقابت‌های قهرمانی آسیا به کشور بازگردند.

جوانان ما لایق بهترین‌ها هستند و پتانسیل قهرمانی را دارند انشااله که بتوانند روی تاتامی ژاپن قابلیت‌های خود را نشان دهند و با بهترین عملکرد خود صاحب خوشرنگ‌ترین مدال شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار