عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اسراف مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است لذا باید جلوگیری از ریخت و پاش‌های بی‌مورد را فرهنگ سازی کرد.

عاشوری:ناصر عاشوری قلعه رودخانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش ظرفیت‌های داخلی و حمایت از تولید داخلی گفت: دولت در راستای این تاکیدات باید چند پارامتر را در اولویت کاری خود قرار دهد.

وی ادامه داد: دولت اولا باید سهم  30 درصدی یارانه تولید را طبق قانون پرداخت کند و ثانیا اینکه از ورود کالاهای غیراستاندارد و بدون کیفیت به کشور جلوگیری کند، و ثالثا حمایت از مشاغل خانگی و روستایی را مد نظر داشته باشد. 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت موظف است از طریق بانک‌ها تسهیلات ارزان قیمت با سود کم را در اختیار ایجاد کنندگان این مشاغل قرار دهد تا در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی قرار بگیرد.

عاشوری در ادامه گفت: اقتصاد مقاومتی درحقیقت به معنی بی‌نیاز شدن از بیگانگان و بر روی پای خود ایستادن و مقاوم شدن در برابر تحریم هاست.

وی با تاکید بر عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی و لزوم جلوگیری از اسراف در کشور تصریح کرد: اسراف مغایر با اهداف اقتصاد مقاومتی است لذا باید جلوگیری  ریخت و پاش‌های بی‌مورد را فرهنگ سازی کرد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار