امير سرتيپ كيومرث حيدری:

خدمت در اين ارتش يك افتخار است

جانشين فرمانده نيروی زمينی ارتش گفت: ارتش و نيروهاي مسلح بواسطه تفاوت در رهبری، فرماندهي و مديريت عالی از ديگر ارتش های جهان برتری دارد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جانشين فرمانده نيروي زميني ارتش در جمع دانشجويان دانشگاه هاي افسري آجا ضمن ابراز خرسندي از حضور در اين جمع گفت: ارتش و نيروهاي مسلح كشور بواسطه تفاوت در رهبري، فرماندهی و مديريت عالي از ديگر ارتش هاي جهان برتري دارد و خدمت در اين ارتش مقدس افتخاري است كه به راحتي نصيب هر كسي نخواهد شد.

امير سرتيپ كيومرث حيدري در ادامه گفت: شما جوانان كه امروز در اينجا جمع شده ايد توفيق برگزيده شدن براي به عهده گرفتن مسئوليت ها و ماموريت هاي بسيار مهم را پيدا كرده ايد و اطمينان داشته باشيد بشما به خاطر ويژگي هايي كه درخودتان پرورش داده ايد براي خدمت در ارتش انتخاب شده ايد.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: ارتش و نيروهاي مسلح ما چند تفاوت اساسي با ديگر نيروهاي مسلح در جهان دارند كه از ويژگي هاي مهم و بارز آن  هدايت، رهبري، فرماندهي و مديريت عالي در ارتش جمهوري اسلامي ايران و ساير قواي مسلح كشورمان مي باشد.

امير حيدري در ادامه با اشاره به لزوم دستيابي به رشد و استعداد در ارتش گفت: ارتش سازماني است كه بستر رشد معنوي و تقرب الي الله در آن فراهم است و شما دانشجويان بدانيد تمام حركات و فعاليت هاي شما و حتي كشته شدن شما شهادت در راه خدا است و اين ويژگي تنها در ارتش و نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران وجود دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: ارتش ، نیروی زمینی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۱:۲۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
خاطرات خدمت محال یادم بره.......
آخرین اخبار