مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: طی 4 ماه ابتدای سال، بیش از 450 هزارتن محصول صادر کرده ایم.

خوزستان، بیشترین صادرکننده فولاد کشوربه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ عبدالمجید شریفی با اشاره به ارسال محصولات تولیدی این شرکت از طریق بندر امام به کشورهایی چون بنگلادش، ابوظبی، پاکستان، ترکیه، تایلند، عمان، مصر، سودان و دیگر مشتریان منطقه گفت: تیرماه امسال موفق شدیم 131 هزارتن شمش به بندر حمل و از آنجا به مقاصد صادراتی مربوطه ارسال کنیم که این میزان صادرات، رکوردی جدید محسوب می شود.

وی نرخ تولید در 4 ماهه ابتدای سال را یک میلیون و یکصد و شصت هزارتن و میزان صادرات را  453 هزار و ششصد تن عنوان کرد که حاکی از رشد 215 درصدی صادرات و 5 درصدی تولید شرکت نسبت به مدت مشابه سال قبل می‌باشد.

 شریفی افزود: در همین مدت با تولید دومیلیون و 325 هزارتن گندله سنگ آهن و یک میلیون و 320 هزارتن آهن اسفنجی، به رشد 15 درصدی در تولید گندله و رشد 14درصدی در تولید اسفنجی  رسیدیم.

 وی از تولیدکنندگان خواست با توجه ویژه به سیاست های اقتصاد مقاومتی ازطریق افزایش بهره وری منابع و بهینه سازی نرخ مصارف و کیفی سازی تولیدات ، رقابت پذیری خود را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان اولویت اول این شرکت را تامین نیاز کارخانجات نوردی داخلی و اختصاص مازاد تولید در راستای توسعه صادرات غیر نفتی و تحویل فولاد به تمامی متقاضیان داخل کشور اعلام کرد.

انتهای پیام/ی





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.