با توجه به توافقات،مذاکرات ومسئله برجام ما باید هوشیار باشیم و همانطور که شما مردم نفشه ی فتنه گران را در فتنه 88از بین بردید نقشه های کشیده شده برای انتخابات را هم نقش برآب کنید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بخش هنزاء رابر با حضور سید احمد تقوی معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور،امام جمعه بخش هنزاء ،نماینده مردم شهرستانهای بافت ،رابر وارزوئیه در مجلس شورای اسلامی ،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی رابر ودیگر اعضاء جلسه در محل دفتر امام جمعه هنزاء برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام تقوی با بیان اینکه در فرهنگ اسلامی برای روز جمعه ،نماز جمعه وخطیب جمعه جایگاه خاص وویژه ای منظور شده است گفت: در روایات از روز جمعه بعنوان سید الایام روزها نام برده شده است وعظمت روز جمعه بالاتر از روز عید فطر وقربان عنوان شده است.


حجت الاسلام تقوی در ادامه گفت: روز جمعه روز بیعت کردن با امام زمان (عج الله) و ولی امر مسلمین و روز نمایش انسجام، وحدت، یکدلی و یکپارچگی امت بزرگ اسلامی است.

وی تاکید کرد: مسلمانان باید در روز جمعه اقتدار، صلابت، پایداری، ابهت و ولایت پذیری امت اسلامی را نشان دهند.

معاونت گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کل کشور گفت: برگزاری نماز جمعه درهر محلی منشاء خیر و برکات فراوانی در زمینه های مختلف از جمله فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

حجت الاسلام تقوی با تاکید بر اینکه کسانی عده ای سعی می کنند که امام جمعه را به جناح و گروه خاصی نسبت دهند تصریح کرد: امام جمعه امام الجمع است متعلق و وابسته به حزب و جریان خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است و مردم نیز باید پشتیبان او باشند.

حجت الاسلام والمسلمین تقوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه انتخابات پیش رو یکی از حساسترین انتخاباتهای بعد از جمهوری اسلامی گفت: با توجه به توافقات،مذاکرات ومسئله برجام ما باید هوشیار باشیم وهمانطور که شمامردم فتنه گران را در فتنه 88ازبین بردید نقشه های کشیده شده برای انتخابات را هم نقش برآب کنید
.

دراین جلسه حجت الاسلام علیدادی امام جمعه هنزاء نیز با اشاره به آثار وفواید تقوی در دنیا وآخرت گفت: یکی از آثار مستمر تقوی این است که خداوند با انسانهای باتقواست
.

وی با اشاره به اهمیت موضوع انفاق گفت: انفاقی که در راه خداوند ماندگاراست باید دارای سه ویژگی پاک بودن،به دست اهلش برسد و درراه خدا باشد
.

حجت الاسلام علیدادی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مسئله برجام وتشکر از تیم رسیدگی به برجام گفت: مجلس باید با درایت،دقت واطمینان وطبق رهنمودهای مقام معظم رهبری وبا وظیفه شناسی این مسئله حساس را دنبال کنند و از دولت هم تقاضا داریم این لایحه را هرچه زودتر بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب تقدیم مجلس کند وهر نتیجه ای داشته باشد خواهیم پذیرفت
.

وی همچنین نظارت بر تایید ورد صلاحیتهای افراد را حق شورای نگهبان برشمرد واز تلاشهای شورای نگهبان قدردانی کرد.

انتهای پیام/گ
برچسب ها: انتخابات ، نقشه ، برجام ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.