قرائت : تست‌گیری‌ها بدون ‌‌هیچ حاشیه‌ای انجام شده است

سرمربی تیم ملی روئینگ قایقرانی گفت: تست‌گیری‌هایی که تا به حال انجام شده با حضور داورانی که خود فدراسیون فرستاده صورت گرفته و به قول‌هایی که به ورزشکارانم داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام عمل می‌کنم.

محمد‌‌‌علی قرائت در گفتگو باخبرنگار حوزه پایه آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار‌ کرد: درحال حاضر امیرآقازاده یکی از معضلات تیم شده است و مستقیم در تیم و سر جایی که تعیین شده نمی‌ایستد اما من به قول‌‌‌‌‌هایی که به ورزشکارنم داده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ام عمل خواهم کرد.
 
وی افزود: هم‌اکنون مشغول تمرین با پاروزنان هستم تا آمادگی لازم را 19 شهریورماه که به اردوی چین می ‌روند به دست بیاورند.
 
قرائت درخصوص امیر آقازاده تأکید کرد: اگر آقازاده برای خودش حاشیه سازی نکند او هم برای حضور در مسابقات آسیایی است.

وی درخصوص تایم‌هایی که در تست‌گیری‌ها به گفته شده بود دستکاری شده است خاطر نشان کرد: در تست‌گیری‌ها داور‌ از خود فدراسیون می‌آمد و من حتی به عنوان سرمربی هیچ نظری اعمال نکرده‌‌ام و تمام داورانی که می‌آمدند از کادر داوری و بچه‌های تهران هستند اما نمی‌دانم این ورزشکاران چرا این گونه فکر کرده‌اند‌، 6 سال است ما در تیم‌های ملی مختلف کار کرده‌‌ام.
 
قرائت در ادامه اظهار داشت: از19ورزشکار روئینگی که در تیم بودند 12نفر تا به حال خط خورده‌اند و از تیم خارج شده‌‌اند و از این تعداد هم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا باز هم امکان حذف شدن وجود دارد.
 
وی در ادامه بیان کرد: مصاحبه ورزشکاران هم هیچ روند در کار نخواهد داشت و در انتظار اردوی برون مرزی کشور چین هستم تا نفرات برتر را برای قهرمانی آسیا انتخاب کنیم.
 
قرائت در ادامه تأکید کرد: هدف اصلی ما کسب سهمیه المپیک است و این دو مسابقه را به منظور کسب سهمیه دنبال می‌کنیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: قرائت ، روئینگ ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار